E momentul pentru o schimbare!

Draga jurnalule,

M-am trezit astazi la 7, ca de obicei. Dupa ce mi-am terminat tabieturile cotidiene de incepere a zilei, m-am uitat in oglinda, mi-am zis ca va fi o zi buna si am iesit pe usa. Am suportat iarasi traficul insuportabil si ticsit si am ajuns la birou. Sefa mea ne trimisese un mail in care ne spunea ca intarzia azi si ca vrea sa faca niste schimbari de ordin tehnic si estetic. In acest mail ne mai trimisese si niste modele de ‘scaune birou, era momentul pentru o schimbare, dupa cum exclama ea entuziasmata (asa parea din numarul mare de semne de exclamare si fete zambitoare). Intr-adevar, chiar era, oribil mobilier de birou mai e acolo! Ar trebui schimbat tot! Am gasit foarte multe modele dragute, atat la scaune, cat si la birouri, la rafturi, comode si alte corpuri de stocare pentru documente, chestii de care am avea si noi nevoie.

Scaune-de-birou-OFF-712-300x300

Mobilier-Secretariat-Receptie-Dawes-300x300

stocare

I-am trimis si eu un mail, propunandu-i sa facem schimbarea si mai de proportii, sa vedem ce-o sa raspunda. Oricum, pana la urma, a intarziat de tot astazi, n-a mai aparut deloc. In fine. M-am plictisit la munca, nu am avut decat de dat niste mailuri si a trebuit sa merg la intalnirea cu distribuitorii de ceaiuri. Cred ca pana la urma incheiem contractul! Yay! Trebuie sa tin minte ziua asta si sa sarbatoresc daca o sa primesc o marire fiindca am dus pana la urma la deschiderea afacerii asa cum trebuie. Dupa intalnire, m-am mai intors la birou, dupa care am mers la sala si apoi acasa. Acum e deja cam tarziu, ar trebui sa ma culc, dar inca mai am energie si nu stiu ce sa fac cu ea. In orice caz, azi a fost o zi buna, desi nu am facut nimic deosebit. Ma rog, e ok. Poate maine, poate ma duc la cumparaturi, trebuie neaparat sa-mi iau rochia si geanta aia asortata, ca acus vine weekendul si ma intalnesc cu El.

Pe maine, jurnalule!

Lasa un comentariu

