Sejur de vis la Hotel BinderBubi din Sighisoara

…Soare…Noi…Vis…..

– STOP! Opreste masina! ii zic.

– De ce? Ce s-a intamplat? imi raspunde surprins.

– Vreau sa visez….(ma priveste contrariat,  parca ii si aud gandurile cum se zbat in capul  lui: “stiam ca e putin dusa, dar nici chiar asa.. “)

Opreste masina bombanind, ii zic sa coboram putin si sa facem cativa pasi….ne indreptam spre Cetatea Sighisoara si urcam spre Poarta Principala. 

  picture 032

picture 035

Fara sa ne dam seama ajungem la Turn… da… Turnul cu Ceas ce vegheaza deasupra Sighisoarei de mai bine de 300 de ani.  Simtim amandoi istoria lui, imi spune ca ar vrea sa intram… ii spun “nu avem timp, mai bine sa le vedem pe toate pe fuga si ne planificam pentru alta data un sejur aici”.

picture 044

picture 043

Ajungem imediat la Biserica Manastirii… am vrea sa-i stim povestea, dar nu, nu este timp… ;-). Ne continuam drumul si ajungem in apropierea Dealului Cetatii.

– Hmm… Hotel BinderBubi, ce denumire ciudata,  pare interesant! As vrea sa bem o cafea aici, ce zici, intram? il intreb eu.

– Mai bine am urca la Biserica si oricum e un hotel, nu stiu daca putem servi ceva aici. (imi zice el)

– Hai sa incercam totusi!

hotel-exterior

Intram in hotel si ne indreptam catre receptie. “Avem o rezervare la dumneavoastra” ii zic receptionerei. Ma uit la el…  un zambet larg i se instalase pe fata si imi sopteste la ureche:  “M-ai pacalit, asta da surpriza!”.

hotel-lobby

In 2 secunde rezolvam cazarea si mergem in camera, ne simtim amandoi intr-o poveste cu printi si printese, iar privelistea de la camera ne lasa pur si simplu fara suflare…..

Admiram designul interior cu motive si ispiratii tiroleze, intr-o combinatie perfecta de spirit medieval si modernitate si suntem foarte multumiti de confortul oferit si de dotarile camerei: TV LCD cu sistem Pay Tv interactiv, internet, seif, telefon international, aer conditionat, fierbator de apa daca vrem sa ne facem un ceai sau o cafea, canapea sau fotoliu extensibil daca avem musafiri (dar nu e cazul acum, suntem doar noi doi 🙂 ). Cu siguranta va fi extrem de placut sa ne petrecem timpul aici, iar odihna va fi o binefacere! Plus rasfat in centrul de wellness Blumengarten… Si am inteles ca daca dorim sa lenevim mai mult dimineata, ne putem comanda micul dejun in camera. Superrrr!!!

camera

– BinderBubi ne-a programat un tur al Cetatii,  in 15 minute trebuie sa fim gata!

– Aha… deci de-aia ma alergai tu… Ce pampalau sunt! 🙂

In cateva minute suntem gata si plecam. Vizitam Cetatea Sighisoarei, facem cateva fotografii si ne amintim de ultima data cand am fost aici. Ne intorceam de la Targu Mures si a fost totul pe fuga…

  picture 038

picture 040

picture 042

picture 036

picture 050

picture 037

picture 068

picture 081

……STOP! Credeati ca m-am apucat de scris romane?! Ei bine nu, era doar un exercitiu de imaginatie (ma opresc aici, ce-a urmat in visul meu, e secret 🙂 ). Responsabili pentru acest exercitiu sunt cei de la Dafora Turism, au oferte turistice foarte faine. Mie mi-a atras atentia Hotel BinderBubi Sighisoara, mi-ar placea sa petrec un sejur aici pentru ca mi se pare un hotel calduros, romantic, amplasat intr-o zona incarcata de istorie, designul camerelor este unul de poveste, exact pe gustul meu 🙂 .

In plus, hotelul ofera numeroase servicii gratuite cum ar fi: parcare gratuita, pazita si supravegheata video, internet wireless in spatiile publice, concierge, apel trezire, camera bagaje, bell boy, pregatire patut copii pentru familii si servicii contra cost precum: room-service, spalatorie si calcatorie, transferuri de la (si la) aeroport, pat suplimentar in camera, servicii secretariat, acces centru SPA, tururi oras si cetate medievala.

De asemenea, hotelul dispune de un restaurant rafinat, o terasa rustica in stil bavarez, o crama si un bar, ce altceva ti-ai mai putea dori? 🙂

terasa

Un articol marca Blogal Initiative & Dafora Turism!

dafora

4 thoughts on “Sejur de vis la Hotel BinderBubi din Sighisoara

  1. :)) Un pic asa 😀 , ca un dram de adevar tot este in povestea asta 😀 .
    Cam asa am procedat cand am vizitat Sighisoara, acum ceva timp. Am oprit brusc si am dat o fuga. Doar imi sta in caracter sa procedez asa… Nu ratez nimic! :)))

Lasa un comentariu

