Primavara incepe cu… SuperBlog!

sb

Instaleaza-ti primavara pe blog!

In martie, luna femeilor si startul primaverii, vino sa sarbatorim impreuna, in Spring SuperBlog 2013 – prima editie de primavara a competitiei. Pune-ti creativitatea la incercare si castiga premii pentru tine sau femeile speciale din viata ta!

Startul competitiei s-a dat vineri, 1 martie si deja s-au afisat primele 2 probe 😀 . Eu sunt cam lenesa si inca n-am scris pentru niciuna, dar imi fac eu timp zilele astea… Si pana sa-ncep sa scriu, imi instalez primavara pe blog si cu acest articol imi anunt participarea la Spring SuperBlog 2013.

afis

2 thoughts on “Primavara incepe cu… SuperBlog!

Lasa un comentariu

