De Martisor, femeile isi doresc bijuterii frumoase de la Belatriz

Desi vara este anotimpul meu preferat, pentru ca-mi place soarele si caldura, am destule motive sa iubesc si iarna… si nu doar pentru ca sunt sarbatorile, pentru ca fac oameni de zapada sau pentru ca ma bucur la prima ninsoare, ci si pentru faptul ca atunci primesc cele mai multe cadouri 😀 . Daca stau bine sa ma gandesc, inca de la sfarsitul toamnei, de prin noiembrie si pana-n primavara, tarziu, eu tot primesc cadouri… Cum asa? Eh, asta e, avantajul de a avea doua nume si de a sarbatori astfel, de 2 ori ziua de nume, avantajul de a fi femeie 😀 , sarbatorile de iarna, dar si alte prilejuri pentru a primi si oferi cadouri. Vremea cadourilor incepe la mine cu 8 noiembrie, cand este Sf. Mihail (iar pe mine ma mai cheama si Mihaela), continui cu Sf. Andrei, pe 30 noiembrie; pe 6 decembrie vine Mos Nicolae, iar pe 24 decembrie vine Mos Craciun 🙂 . Pe 11 ianuarie, e ziua mea, apoi vine Valentine’s Day (14 februarie). Urmeaza Dragobetele nostru si apoi, iaca, vine si Martisorul si Ziua femeii. Numai zile frumoase si multe multe cadouri!

Si pentru ca sunt pasionata de gadgets, am tot primit astfel de cadouri. Mos Nicolae mi-a adus o husa cu lanterna pentru e-book reader-ul meu, Mosu’ mi-a daruit o rama foto digitala, iar de ziua mea am primit un smart tv (demult imi doream propriul cinema acasa, aveam un sistem home cinema profi, dar nu aveam si televizorul potrivit). De Ziua Indragostitilor am primit cadou un expressor, iar Dragobetele mi-a adus un aparat de fitness, un stepper (probabil a observat si el ca era cazul sa mai fac si miscare fizica, sa ma pregatesc si sa ma fac frumoasa pentru vara 😀 ). De 8 Martie insa, vreau sa primesc bijuterii. Da, bijuterii, pentru ca n-am mai primit demult… Pentru ca bijuteriile sunt esenta feminitatii, pentru ca ele ne-au fermecat dintotdeauna pe noi femeile, pentru ca nu trebuie sa lipseasca de la nicio tinuta de-a noastra.

Si pentru ca-n 2013 se poarta bijuteriile deosebite, decorate cu pietre semipretioase, atunci mi-as dori sa primesc acest frumos colier cu pietre semipretioase de onix multifatetat (despre onix se zice ca este piatra care poarta noroc capricornului, iar eu sunt capricorn 🙂 ).

onix

Bijuteriile decorate cu perle, precum si cele din argint fac furori in 2013, asa ca mi-ar placea si acest colier:

Colier cu perle, agat, coral si o bila din argint cu pulbere de aur

perle

Sau acest colier lung din argint rodiat cu pietre semipretioase si perle… Superb!

argint

Culorile care se poarta in materie de accesorii sunt: verde, galben, maro si albastru.

Foarte draguta aceasta bratara din argint vintage cu pietre semipretioase malachit verzi! I-as face-o cadou sorei mele de 8 Martie.

bratara

Si acest pandativ din argint cu sidef maro este foarte finut si deosebit.

Pandantiv-din-argint-cu-sidef-poza-t-P-n-pandantiv-argint-sidef-05

Iar mamei i-as face cadou niste cercei din argint cu turcoaz albastru:

Cercei-din-argint-cu-turcoaz-albastru-poza-t-P-n-cercei-argint%20-turcoaz%20%282%29Sau un inel din argint cu pietre zirconiu galbene:

Inel-din-argint-cu-pietre-zirconiu-poza-t-P-n-inel-din-argint-zirconiu%20%284%29Toate aceste superbe bijuterii se gasesc in magazinul online Belatriz.ro. Recomand magazinul atat barbatilor care doresc sa surprinda femeile din viata lor cu cu cadou deosebit, de efect, dar si fetelor, femeilor care sunt innebunite dupa bijuterii.

Bijuteriile comercializate de Belatriz si pe care le puteti admira vizitand magazinul online, sunt importate de la mari producatori din toata lumea, furnizori din Italia, Thailanda, Turcia, Polonia, Mexic, Germania, Hong Kong, China, Brazilia, Franta, India, Finlanda, SUA . Sunt bijuterii frumoase, in trend si la cele mai bune preturi! Peste 100.000 de modele ne asteapta in magazin, in orice zi a saptamanii, la orice ora din zi.

belatriz

O campanie marca BlogAwards.ro si Belatriz.ro!

 

 

 

 

Lasa un comentariu

