eDepot – Magazin online cu de toate

 

La eDepot am gasit produse foarte frumoase si de calitate. Ce mi-a mai placut la acest magazin online este varietatea produselor, calitatea excelenta (marci de renume), precum si modul de prezentare al produselor. eDepot.ro este un magazin online ce comercializeaza produse originale din gamele electronice, electrocasnice, electrice, decoratiuni interioare si sportive ale unor branduri recunoscute pentru calitate: ABB, Acer, Alcatel, Arctic, Apple, Asus, Beko, Benq, Bosch, Candy, Compaq, Canon, Dell, DHS, Epson, Fujitsu, Gewiss, Gorenje, Hoover, Hotpoint Ariston, HP, Indesit, Kyocera, Lenovo, Liebherr LG, Microsoft, NEC, Nokia, MyPhone, Panasonic, Philips, Packard Bell Savini, Siemens, Sony, Toshiba şi Whirlpool.  Magazinul promoveaza o experienta superioara de shopping adaptata fiecarei personalitati.

logo

Am gasit pe site: smartphones, ceasuri, produse de IT, electronice si tv, electrocasnice, electrice, produse de birotica si papetarie, jucarii, parfumuri, articole din piele, articole pentru copii, echipament sportiv de iarna, biciclete, role, rachete de tenis, produse pentru fitness, mic mobilier, pet shop, arme airsoft. De toate pentru toata lumea!

Mie mi-au atras atentia produsele si echipamentele pentru iarna, pentru ca-mi place sa merg la patinoar in week-end-uri sau la munte, in timpul liber. Si am vazut o promotie frumoasa de iarna:

oferta

Pentru ca tot planuiesc sa-mi schimb bicicleta actuala, m-am invartit putin si pe pagina cu biciclete si am pus ochii pe o Bicicleta City Line:

bicicletaVezi mai multe modele aici: biciclete oras si biciclete BMX.

Si pentru ca de curand am un nou membru in familie, o catelusa Chihuahua, am dat o raita virtuala si prin Pet Shop, la sectiunea “jucarii pentru caini” si am vazut o Jucarie caine Kong Brick, un centru interactiv pentru stimularea inteligentei cainelui.

jucarie

Prin mutarea pieselor mobile, cainele va descoperi diverse snacks-uri sau recompense. 🙂

jucarie-caine-kong-brick-plasticAm mai aruncat un ochi si la produsele de fitness. Ma tot gandesc de ceva vreme sa-mi iau o bicicleta fitness, un stepper sau o banda de alergat… sa vedem… ideea e sa le si folosesc pentru exercitii, nu doar ca piese de mobilier 😀 (problema mea e ca-s cam lenesa cand vine vorba de exercitii fizice, dar trebuie…)

fitness

Viziteaza eDepot si vezi ce produse te tenteaza sau ti-ar trebui!

Un articol marca BlogAwards.ro si eDepot!

Surse foto: edepot.ro, cugetliber.ro, rtv.ro.

One thought on “eDepot – Magazin online cu de toate

  1. Pingback: Castiga vouchere in valoare totala de 400 lei de la eDepot! | Blog Awards

Lasa un comentariu

