M-am inrolat in BLOGWARS!

blogwars-3-inapoi-pe-blogul-de-lupta

M-am inrolat in BLOGWARS! Este a doua editie la care particip, la prima n-am fost printre finalisti, am participat in calitate de jurat.

Daca ai si tu un blog si vrei sa castigi premii frumoase de la ASUS, inscrie-te si tu! Data limita de inscrierie: 13 ianuarie, ora 23:59.

Cei mai buni 10 bloggeri pot castiga de la 100$ pana la 1400$ in functie de numarul de etape parcurse, iar ceilalti participanti pot castiga solde saptamanale similare prin implicarea in calitate de jurati. La fel ca anul trecut, premiile saptamanale vor fi oferite de ASUS prin intermediul magazinului online koyos.ro.

Bafta s-avem! 🙂

logo

21 thoughts on “M-am inrolat in BLOGWARS!

Lasa un comentariu

