Cadouri si accesorii pline de culoare

Anul acesta m-am gandit sa ofer tuturor apropiatilor cadouri originale si pline de culoare. M-am apucat sa scormonesc pe net si uite asa am dat de SlideDesign.ro, un magazin online care livreaza bucurii la pachet.

Sorei mele am zis ca-i iau o umbrela de gheisa. Foarte draguta!🙂

umbrela-kimono_1972_1_1351074805

Iar mamei, un bol fericit si sa-i zic “Don’t worry, be happy!

Capacitate cca 500 ml, fabricat in Germania:

bol

Don’t shoot, calculate! Nu fii violent, socoteste intai!😀 Un calculator pistol pentru prietenul meu:

calculator-pistol_1981_1_1351074827Bunicii i-as lua un infuzor de ceai, o lebada eleganta care se scalda intr-un ceai aromat.

infuzor

 

Mie mi-ar place o cafetiera buclucasa🙂 Mama cestilor si bolurilor, cafetiera cea inteleapta le supravegheaza pe toate! Ea distribuie dupa algoritmi doar de ea stiuti lichidul pretios. Foarte simpatica!

cafetiera_2019_1_1351074959

 

Asadar, daca sunteti in pana de idei si va stoarceti creierii sa gasiti un cadou inspirat, SlideDesign va ajuta sa gasiti cadoul si accesoriul perfect. Sunteti scutiti de alergatura din magazine si gasiti o gramada de idei pentru cadouri. Iesiti astfel din tiparele clasice alegand cadouri amuzante, iesite din comun, care aduc culoare in viata de zi cu zi si binedispun, toate atent alese de catre designeri de la Paris, Londra, Frankfurt, Amsterdam, Barcelona si Hong Kong.

Daca sunteti in criza de timp, nu va incruntati! Cu livrarea VIP in 2 ore (in Bucuresti) ajungi la petrecere cu tot cu cadou.

Slide

O campanie marca BlogAwards si SlideDesign.ro!

Posted on 21 December 2012, in Advertoriale, Pe ce cheltuim banii, Recomandari and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. simpatice cadourile, idei pentru toate gusturile , amuzante si practice in acelasi timp.

  2. Mie mi-a placut foarte tare portelanul buclucas!🙂

  3. Daaa… dragute bolurile🙂

Lasa un comentariu

