Cum ii sade bine omului? In blugi!

Blugii mei de toate zilele… Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand n-am nici cea mai vaga idee in ce sa ma imbrac, imi trag pe mine o pereche de jeans, un tricou si niste tenisi in picioare (sau ma rog, niste ghete avand in vedere ce zapada-i afara.. ninge asa frumos acum!) si m-am scos.

Cred ca blugii sunt cei mai populari printre articolele de imbracaminte. Toata lumea poarta blugi. Sunt la moda de ani si ani de zile si cel mai probabil, vor fi intotdeauna… Sunt nemuritori! 🙂 Lumea-i prefera pentru ca sunt versatili si pot fi purtati la diverse ocazii si-n situatii diferite: la job, la scoala, la plimbare, la o petrecere, la o intalnire..amoroasa 😀 . Blugii nu sunt doar casual, la fel de bine pot sa fie eleganti si de ce nu, sexy. Numai sa stii sa-i alegi si sa gasesti modelele potrivite.

blugi

Dar cum stii ce fel de jeansi ti se potrivesc sau dupa ce criterii ii alegi?

In primul rand, trebuie sa tii cont de conformatia corpului. Astfel, daca esti un pic mai durdulie 😀 , ar trebui sa optezi pentru niste blugi negri si sa eviti pe cate posibil capsele, buzunarele in exces si alte asa zise decoratiuni: floricele, dantelute etc.

Daca vrei sa ascunzi burtica (mai mare), cel mai bine este sa alegi o pereche de blugi cu talie inalta. La un posterior mai mare sau solduri late, e bine sa porti blugi evazati, blugi cu talie joasa si largi catre glezne, care sa aiba buzunare mari si lungi si cusaturi verticale.

Daca ai o silueta atletica sau mai baietoasa, atunci blugii ascutiti (catre gambe) sunt cei mai potriviti pentru ca dau impresia de solduri mai late.

Daca ai picioare scurte, jeansii cu talia inalta sunt indicati, de asemenea, linia tivului sa atinga pamantul (chiar si cu tocuri) pentru a da impresia de inalt. Pe de alta parte, daca ai picioarele lungi si intampini probleme in alegerea blugilor intrucat toti sunt scurti, atunci ar fi bine sa cumperi blugi fara manseta facuta si sa-i potrivesti, sa-i croiesti tu; cu tocuri daca-i porti nu vor mai parea asa scurti.

Iar daca nu ai niciuna din aceste probleme, inseamna ca ai silueta perfecta si trebuie sa fii cu adevarat fericita. Poti sa porti aproape orice, inclusiv blugi skinny.

skinny

 

Desi in dulapul meu gasesti cam orice tip de blugi (evazati, drepti, skinny, cu talie inalta), ii prefer pe cei drepti, in genul acesta:

Blugi Levi’s 5700 MD Demi Curve Straight Early D

straight

Si imi place cam orice culoare – albastru inchis sau deschis, gri, negru, alb, verde,  pot sa fie si spalaciti (chiar imi plac mult!). 

Blugii negri ii iau atunci cand vreau sa fiu un pic mai eleganta, iar daca mi se pare prea monoton negrul, gasesc eu ce sa iau in sus astfel incat sa am o tinuta mai indrazneata. Spre exemplu, ii asortez cu bluze sau tricouri in culori indraznete, puternice (gen rosu, verde) sau cu imprimeuri. Uite niste blugi negri pe gustul meu! Eleganti, moderni si fac un picior frumos:

negri

Vorbeam mai inainte de blugi spalaciti… Imi plac mult acesti blugi Cheap Monday Tight cu talie medie si aspect retro dat de finisajul acid wash.
retro

Logo-ul Cheap Monday cu craniul iconic este imprimat pe eticheta din spate si pe nasturele din fata.

Brandul Cheap Monday din Stockholm este cunoscut pentru blugii tight-skinny si pentru logoul cu craniul iconic, aflat pe toate colectiile neconventionale de jeansi, haine, accesorii si incaltaminte.

Mai multe modele de blugi Cheap Monday gasesti la SuperJeans.ro. Si brandul Levi’s, cel mai de succes si cel maicunoscut brand din lume, este disponibil la SuperJeans.ro. Gasesti nu doar blugi pentru femei, ci si pentru barbati.

barbati

SuperJeans.ro cel mai mare retailer online Levi’s din Romania, ca dealer autorizat. Brandurile principale sunt asa cum am vazut, Levi’s si Cheap Monday, dar incepand cu sezonul urmator (Primavara-Vara 2013) vor aduce mult mai multe branduri.

 

logo

O campanie marca Blogal Initiative si SuperJeans.ro!

2 thoughts on “Cum ii sade bine omului? In blugi!

Lasa un comentariu

