Game Over! SuperBlog 2012 la final!

Si uite ca se termina si SuperBlogu’ de anu’ asta… Repede a mai trecut timpul!! Si greu mi-a fost sa tin pasul cu toate cate am mai avut pe cap!

Dar am reusit sa finalizez competitia si sunt bucuroasa! Sunt un SuperBlogger adevarat! Felicitari mie 😀 si felicitari si celorlalti finalisti! Am inceput cu stangul, cu note mici la probele LuxuryGifts si Nemira (la Nemira chiar nu ma asteptam la o nota asa mica…), am recuperat pe parcurs si mi-am revenit cat de cat. In plus, am iesit pe o pozitie mult mai buna decat anul trecut, deci inca un motiv de bucurie.

Felicitari si organizatorilor, felicitari sponsorilor si felicitari partenerilor media!

afis3

Comparativ cu anul trecut, editia de anul acesta a fost un pic mai lejera, sa zic asa… N-au fost probe tehnice prea multe; anul trecut am scris la greu despre placi de baza, procesoare si alte componente PC despre care nu credeam ca voi scrie vreodata si care erau pentru mine niste necunoscute. Anul acesta in schimb, mi-am demonstrat “talentele literare” (aproape inexistente). As fi preferat sa nu scriu povesti si legende, pentru ca nu am talente din astea… si recunosc, mi-am stors creierii sa scriu un articol de genu’ . Noroc cu motanul meu care ma inspira de fiecare data… un tors si-un pupat pe nas si gata, mi-a venit inspiratia. 🙂

In ceea ce priveste numarul probelor, vad ca organizatorii ne-au ascultat dorintele si au fost mai putine probe anul acesta… cu 3 (din care 2 optionale, bun si-asa!)… 😀 Pentru mine, tot multe au fost… E un maraton de blogging, asa trebuie sa fie – solicitant, antrenant – dar imi mentin parerea. E adevarat, ai la dispozitie 7 zile pentru fiecare etapa, dar in perioada asta, mai apar inca 2 probe, chiar 3 cand e saptamana aceea mai “urata” :). Si cand mai si altele de facut, serviciu, voluntariat, alte proiecte si alte competitii, plus treburi casnice (curat, spalat, mancare, hranit, ingrijit si iubit pisicul) si alte treburi sentimentale 😀 , atunci e “grele”. Sper totusi, in continuare, ca la anul, sa fie mai putine probe.

Proba mea preferata a fost cea cu nr. 14 propusa de Oktal: Cum crezi ca vei face fata tehnologiei cand vei avea 80 de ani?. La aceasta proba am scris cu mare placere acest articol (pentru care am luat si punctaj maxim): Viata la 80 de ani. Urmatoarea proba in topul preferintelor, cu nr.22, a fost cea propusa de NemiraCartea in habitatul ei natural. Mi-a placut ca a fost lejera, ca nu s-a pus accentul pe scris si ca s-a punctat fotografia si mesajul ei. Punctaj maxim si aici! In continuare, probele propuse de real,- mi s-au parut lejere, cu subiecte frumoase si usor de abordat: moda, miscare fizica, cumparaturi romanesti, desi ultima proba s-a repetat, adica a fost si anul trecut (la fel s-a intamplat si la unele din probe propuse de Toyota, NH Hoteles).

Asadar, as vrea ca aranjamentul floral de la Magia Florilor sa mearga la unul din cei 3 sponsori. Daca se poate la toate cele  trei doamne… Sau la toti sponsorii… 😀 ???

Si-mi place mult acest aranjament:

buchet

 

Superb!!!

 

magia_florilor

 

 

Si cu acest articol imi inchei participarea la SuperBlog 2012! Aceasta a fost ultima proba, cea cu nr.30. Felicitari tuturor inc-o data!

Acum astept cu nerabdare Gala SuperBlog 2012 care va avea loc sambata, 8 decembrie, la NH Hoteles, dupa care vom merge la teatru (la o piesa superba cu Maia Morgenstern, la Teatrul Evreiesc) si apoi la petrecere in Spice Club 🙂 .

2 thoughts on “Game Over! SuperBlog 2012 la final!

Lasa un comentariu

