Cum as promova Superblog daca as fi partener media?

logoSuperBlog2012_mic

SuperBlog 2012 se apropie de final. Aflat la a cincea editie, maratonul de blogging este pe ultima suta de metri. Maine este ultima zi de competitie! Urmeaza finalizarea jurizarii, iar pe 8 decembrie are loc Gala SuperBlog si festivitatea de premiere a bloggerilor participanti.

Pe langa sponsorii SuperBlog, companii de mare calibru care vor recompensa cu premii frumoase creativitatea bloggerilor participanti, in perioada imediat urmatoare si partenerii media au avut un rol extrem de important. Fie in presa online sau in cea tiparita, la radio sau in blogosfera, partenerii media au facut cunoscuta competitia de blogging cititorilor si ascultatorilor lor.

Site-urile partenerilor media:

  1. www.radiolynx.ro – cel mai durabil proiect media live independent/ post de radio exclusiv online privat din Romania.
  2. www.trilulilu.ro – cea mai mare comunitate online din Romania unde vizitatorii pot urmari si contribui cu clipuri video, muzica si imagini.
  3. www.connect.ro – cea mai mare revista de telecomunicatii din Europa.
  4. www.photomagazine.ro – revista de tehnica si arta fotografica
  5. www.prwave.ro – website dedicat in totalitate imaginii, comunicarii si relatiilor publice pentru afaceri
  6. www.121.ro – comunitatea femeilor senzationale, cu peste 125.000 de membri. Online de peste 11 ani.
  7. www.robintel.ro – blogul lui Robin Molnar, castigatorul locului I in SuperBlog 2011
  8. www.obisnuit.eu – blogul lui Manuel Cheta, ocupantul locului I in SuperBlog 2010
  9. www.moneywatch.ro – blogul lui Bogdan Mihalascu, cel dintai SuperBlogger din 2009
  10. www.arenait.net – blog colectiv clasat pe locul I in SuperBlog 2008
  11. www.jurnallifestyle.ro – tratat online despre viata frumoasa. Scris cu suflet, fara compromisuri si fara VIP-uri si vedete de carton.

Multumiri RadioLynx.ro, Trilulilu, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro!

Cu acest articol particip la etapa nr. 29 din cadrul competitiei SuperBlog 2012, etapa care ne propune un exercitiu de imaginatie:

Cum am promova SuperBlog, daca am fi parteneri media? Si daca am lucra in presa sau in colaborare cu unul sau mai multi din partenerii media ai competitiei SuperBlog 2012, ce ne-ar placea sa facem? Ce posturi am prefera, ce am aduce nou, ce ne-ar placea sa facem daca am lucra in media si cum am interactiona cu partenerii competitiei noastre?

Ei bine… daca as lucra in presa mi-ar placea sa promovez tot ce-i frumos. As vrea sa am o munca de teren, sa ma plimb mult, sa vizitez, sa fotografiez tot ce misca, sa scriu si sa fac recenzii la evenimentele culturale, concertele, spectacolele si festivalurile la care particip, impresii din calatorii, sa recomand locuri deosebite din tara noastra (dar nu numai), sa scriu despre lucrurile simple si frumoase ale vietii, despre actiuni de voluntariat sau campanii umanitare.

Iar dac-as fi partener media, as promova foarte mult SuperBlog in retelele sociale – facebook, twitter – , in blogosfera desigur (prin bannere, linkuri), sau pe forumuri. Apreciata si criticata totodata de multi, reteaua sociala Facebook ajuta enorm in interactiunea cu utilizatorii si ofera posibilitatea creerii si mentinerii unei unei relatii apropiate cu acestia, asadar este un important canal de promovare in zilele noastre, la fel ca si Twitter-ul sau blogurile.

De asemenea, o alta modalitate de promovare pe care as mai incerca-o ar fi concursurile. Primii zece inscrisi (sa zicem)  in concursul SuperBlog, ar castiga instant cate un premiu, bineinteles daca duc la bun sfarsit competitia si participa la toate probele. Iar pentru utilizatorii de pe facebook, as organiza la fel, un concurs cu tragere la sorti pentru cei care dau like&share la link-ul de postare care anunta inceperea maratonului de blogging, adica pentru cei care promoveaza pe profilul lor de facebook concursul SuperBlog.

O alta metoda eficienta, cred eu, este optimizarea paginii. Cel mai simplu este sa platesti reclama, dar poti realiza optimizarea si singur, prin inscrierea in directoare web si in directoare de articole, pentru o mai buna pozitionare a site-ului SuperBlog in zona rezultatelor principale generate de motorul de cautare Google.

Desigur ca mediul online este extrem de important in promovarea concursului, dar nu trebuie neglijat nici radio-ul sau televiziunea; e adevarat e mult mai costisitor pe aceasta cale, dar cu niste sponsori se rezolva 🙂 .

Si cu aceasta imi inchei articolul la aceasta etapa, ultima de altfel, din cele obligatorii… ar mai fi doua optionale, dar sa vedem cum stau cu timpul. 😀

 

Advertisements

Lasa un comentariu

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s