Ce masina 4×4 as vrea sa fiu..

Poate vi se pare ciudat titlul… poate ziceti c-am luat-o razna… cum as putea sa-mi doresc sa fiu o masina?!

Nu, nu am innebunit, din cate stiu, e doar un exercitiu de imaginatie si titlul probei cu numarul 24  din cadrul competitiei SuperBlog 2012 la care particip de aproape doua luni (Doamne, ce repede a trecut timpul!).

Cand am vazut prima data proba, creierul meu a procesat rapid si tot ce a putut sa scoata, a fost o asociere cel putin hilara daca nu chiar stupida. Ma gandeam asa, ca 4×4 este o masina spatioasa… Dama… spatioasa… (dama, fiind eu 😀 ). Si eu care ziceam ca doar barbatii se gandesc la prostii…

Dupa ce mi-am lasat gandurile necurate deoparte, am trecut la treaba! De-adevaratelea! M-am gandit c-ar fi dragut sa fiu o  Toyota Land Cruiser  si sa cuceresc teritorii interzise oricand si oricum, cu usurinta. Nu conteaza ce drumuri as avea de parcurs, as reusi sa merg si sa ies din multe locuri…

Ma voi plimba fara nici o problema pe oriunde pentru ca sistemul meu Crawl Control permite soferului care ma conduce, sa abordeze orice fel de obstacol (fara ca acesta sa-mi atinga pedalele de acceleratie sau frana). Multi-Terrain Select este asistentul meu care gestioneaza tractiunea masinii in functie de tipul suprafetei de rulare; scenariul de drum cuprinde mai multe moduri de condus, in functie de teren si conditiile de drum: noroi si nisip, bolovani, denivelari, suprafata instabila, panta. Pe langa echipamentele de confort constand in sistem audio JBL, cu DVD changer si 17 boxe, sistem entertainment cu monitor de 9 inci si aer conditionat automat pentru locurile din spate, plus cotiera centrala fata cu functie de refrigerare, sistemul big brother denumit Multi Terrain Monitor include 4 camere video cu vizibilitate 360 grade (inclusiv pentru asistenta la parcare); in teren accidentat, poti vedea ce se afla in jurul meu. Chiar daca soferul meu nu se pricepe foarte tare, datorita acestei tehnologii, trece peste obstacole mai usor si ajunge fara sa-si dea seama in locuri in care nici nu credea ca se poate.

Fiind o Toyota Land Cruiser, sunt descurcareata din fire, abordez orice teren, orice conditii, in mod inteligent, pe sosea sau in teren accidentat. Am o tinuta de drum impecabila si in acelasi timp, un interior rafinat, elegant si confortabil (nu va ganditi iar la prostii!), cu finisaje si materiale de calitate. Ce poti sa-ti doresti mai mult de la mine?? Sunt o bestie si nu prea am adversar…

Sunt venerata pentru robustetea mea. Sunt Regina Off Road-ului! Am peste 60 de ani de experienta in off road! Doar intrebati pasionatii de gen, ce model le-ar place mai mult la un circuit neconventional, raspunsurile pe care le vor da, vor fi un pic diferite, depinde de bugetul fiecaruia 😀 , de preferinte, de cat de subiectivi sunt, insa cel mai des raspuns pe care-l vei auzi va fi acesta: Land Cruiser. Deci… ma vor alege pe mine!

Nu consum putin, motorul e maricel, dar macar n-o sa ai ce sa repari la mine si n-o sa “pice” nimic de pe mine. Sunt un monstru cu motor V8.

Sunt pregatita de orice, sunt de neoprit…de cursa lunga… Fara limite! Cu mine experientele sunt unice…fara compromisuri…

Articol inscris la SuperBlog 2012, etapa nr. 24!

    •  

One thought on “Ce masina 4×4 as vrea sa fiu..

Lasa un comentariu

