Cartea in habitatul ei natural

Cartile ne invata si ne ofera raspunsuri la toate intrebarile noastre, ne ajuta sa ne deconectam de la viata cotidiana si ne poarta pe alte taramuri. Cartile ne dau putere si speranta.

Citim pentru a ne dezvolta gandirea si limbajul, pentru a ne dezvolta profesional si pentru a ne relaxa.

Se poate trai fara carti – spun unii – si sunt multi oameni care nu au deschis in viata lor o carte. Altii, dimpotriva, nu ar putea concepe viata fara carti sau pentru ei viata ar fi incompleta; au un intreg ritual pentru citit si prefera anumite locuri in care sa citeasca si sa nu fie intrerupti. In general, locul preferat pentru lectura este acasa. Apoi, in topul preferintelor sunt parcurile, mijloacele de transport in comun si la serviciu.

Eu pot citi oriunde… acasa, in autobuz sau in metrou, in drum spre birou, in parc si oriunde altundeva ma simt comod si nu sunt deranjata sau intrerupta. Imi place sa citesc atunci cand calatoresc.
Citesc orice imi pica in mana si e de bun gust. Cand eram mica, ai mei aveau o biblioteca imensa si am crescut cu o admiratie deosebita pentru carti. Acum am biblioteca mea si ma laud mereu cu ea. Imi place sa citesc, sa-mi cumpar carti si-mi place sa fac cadouri sau donatii de carti.
Desi citesc pe unde apuc, cel mai mult si cel mai mult imi place sa citesc acasa, in pat. Nu ma deranjeaza nimeni, am liniste, stau in ce pozitie vreau si am tot confortul necesar. Acolo citesc cel mai bine o carte, cu motanul langa mine torcand si cu o cana de ceai alaturi. Daca am si ceva dulce, e perfect… niste gogosele sau turta dulce. 🙂
El e motanul meu, Gato si e foarte curios din fire. Ii plac foarte mult cartile! Le miroase, le studiaza, le atinge si uneori imi mai roade si colturile 😀 . Cand citesc sta tot timpul langa mine, iar in biblioteca ii place sa stea pe post de bibelou.
In seara aceasta, stam amandoi tolaniti in pat si citim Ucenicul asasinului, primul volum din trilogia Farseer scrisa de Robin Hobb.
Noapte buna!
Articol inscris la SuperBlog 2012, etapa nr. 22!
4 thoughts on “Cartea in habitatul ei natural

  1. Pingback: Game Over! SuperBlog 2012 la final! « Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

