O fetita coplesita de durere, implora alinare… Impreuna putem s-o ajutam! Doneaza si tu 2 EURO prin sms! Salvam un copil! Atat…

 

 

Aseara am vazut la tv un caz care m-a emotionat pana la lacrimi, un copil care sufera, un copil care traieste in profunzime durerea, un copil care-si privea parintii si implora alinare, cu ochii incercanati si sleit de puteri. O fetita frumoasa si cuminte care pur si simplu nu mai suporta intepatul venelor si asa arse de citostatice, punctiile dureroase ai aftele sangerande, usturimea unei plagi operate si a unei crunte tumori care-i infasoara un nerv din organism.

Liana Kis se numeste fetita si are o tumoare la ficat. Fetita il ruga pe Dumnezeu sa n-o mai doara si sa n-o duca sus pe nor, s-o mai lase cu mama ei pe care o iubeste… :((

Dumnezeu s-a dus acolo la Ingeri ca sa ma aduca pe mine in cer. O spus ca trebuie sa ma trimita in nor pentru ca ma doare. I-am spus ca sa nu ma trimita in nor! Eu o iubesc foarte mult pe mami!”

Cu ochii in lacrimi, mi-am deschis calculatorul; stiam ca am ceva bani pe card pusi deoparte si am facut o donatie online (nu e o suma mare…). Orice suma conteaza acum pentru Liana! Cat de mica… Astazi imi incarc cartela si donez si prin sms.

Doneaza si tu 2 EURO prin sms la 848, numar valabil in orice retea: Vodafone, Cosmote, Orange.

2 euro = 10 lei. Atat!

 

Au existat momente in care, Liana a simtit, desi are doar patru ani, ca nu mai ajunge acasa! Ii lua degetul tatalui ei, il pupa si-i spunea: tati, eu aicea raman, eu nu mai vin acasa!

Tatal ei, spre norocul lui, nu a inteles profunzimea si sensul mesajului si si l-a tradus ca fiind o constientizare a faptului ca este bolnava si ca trebuie sa se faca bine.

In ziua in care a reusit sa faca primii pasi, Liana i-a povestit mamei ca a fost sus, in cer, la Dumnezeu!

–         Si ce-a spus Dumnezeu?

–         Ca o sa ma fac bine! a povestit plangand speriata.

Interviu Liana:

–         Pe cine iubesti tu cel mai mult, Liana?

–         Eu o iubesc mult pe mami!

–         Si ce ti-a spus Doamne-Doamne?

–         O spus la Ingeri ca sa ma duca si pe mine in cer!

–         Nu inteleg.

–         Dumnezeu s-a dus acolo la Ingeri ca sa ma aduca pe mine in cer!

–         Ai visat sau ai vazut?

–         Am visat.

–         I-am spus ca sa nu ma trimita in nori!

–         Si l-ai rugat sa nu te aduca in cer?

–         Da. L-am rugat pe Doamne-Doamne ca sa nu ma duca in cer! O spus ca trebuie ca sa ma trimita in nori pentru ca ma doare! (a inceput sa planga, si-a sters nasucul… lacrimile ii curgeau pe obrajori).

–         …

–         Ce culoare au Ingerii?

–         Sunt albastri si au lumina.

A inceput sa planga cu sughituri.

Trei saptamani au stat atunci in spital. In tot acest timp, tata isi petrecea noptile plangand in fata calculatorului si cautand informatii despre cancerul hepatic si despre clinici din Europa care trateaza acest cancer intrucat medicii oncologi romani nu le-au dat speranta.

Le-au spus ca este foarte posibil ca, chimioterapia sa-i afecteze in intregime auzul si ca s-ar putea sa-i afecteze toate organele. Nu le-au garantat nimic. Dimpotriva. Un singur medic (medicul cardiolog) s-a opus sa-i mai faca o procedura invaziva, de extragere a lichidului strans in jurul inimii. Le-a spus sa se linisteasca ca inima ei este puternica, iar lichidul va disparea de la sine. O apasa tumoarea, dar rezista.

Medicii chirurgi italieni au spus ca tumora poate fi rezecata, insa e nevoie de o suma imensa pentru asta: 50.000 de euro (pentru rezectie, pentru biopsie, pentru diagnostic final si pentru tratament).

 

Da, stiu, sunt multe astfel de cazuri nefericite, multa suferinta si probleme in lumea asta… Dar stiu ca impreuna putem face multe, putem ajuta! O putem ajuta pe Liana Kis!

Salvam un copil! Atat!

2 euro – Sms simplu, fara text la 848 ( in retelele VODAFONE, ORANGE SI COSMOTE ).

De asemenea, puteti dona si prin Romtelecom, formand :
0 900 900 301- 10 euro/apel
0 900 900 303 – 3 euro/apel
0 900 900 305 – 5 euro/apel
*Nu se percepe TVA.

Sau direct, in contul Fundatiei Mereu Aproape, cu mentiunea “pentru KIS ANDREEA LIANA”:

CIF 18212553:
in lei: RO 05 BRDE 450 SV 0729 533 4500,
in Euro: RO 31 BRDE 450 SV 2376 153 4500
deschise la BRD GSG SMCC, cod SWIFT BRDEROBU

Liana va este recunoscatoare si va multumeste!

Ne gandim la tine Liana…

Citeste mai multe despre cazul Lianei, aici:  “Te rog, Doamne, sa nu ma aduci pe-un nor. Eu o iubesc pe mami!”

 

4 thoughts on “O fetita coplesita de durere, implora alinare… Impreuna putem s-o ajutam! Doneaza si tu 2 EURO prin sms! Salvam un copil! Atat…

  1. Suport orice durere dar nu pe cea a copiilor…fetita aceasta are un zambet plin de putere si speranta, ceva care spune ca nu e o cauza pierduta…impresionante vorbele tale, sa speram ca micul nostru ajutor o va ajuta.

  2. La fel am zis si eu… ca nu e o cauza pierduta. Intr-adevar, fetita sufera mult dar este foarte increzatoare si plina de speranta. Multumesc pentru micul ajutor!

  3. va multumim pentru empatie, pentru compasiune, pentru IUBIRE! pentru sprijinul pe care il oferiti micutului Inger!

Lasa un comentariu

