Trei lucruri pe care le-as schimba la SpringShop.ro

 

A crescut interesul pentru comert electronic in randul intreprinzatorilor mici si mijlocii si apar mereu noi si noi magazine online. De asemenea, au aparut si solutii la cheie – magazinele online la cheie, la preturi accesibile si la indemana oricui. SpringShop este website-ul care ofera astfel de solutii si de unde poti cumpara un magazin online la cheie. Iti faci un cont si in cateva clipe vei putea intra in magazinul tau online sa il administrezi.

Cu SpringShop scapi de grija intretinerii unui website, faci totul cu cele mai mici investitii si esti gata sa vinzi in numai 5 minute. Nu ai nevoie de cunostinte IT, este foarte usor de folosit, creezi foarte simplu filtrele, gestionezi cu usurinta produsele si esti gasit in Google, prin imbunatatiri SEO  ( SEO = gradul de optimizare pentru motoarele de cautare); stim cu totii cat de important este pentru un magazin online, gradul de optimizare pentru motoarele de cautare.

Pentru un design personalizat al site-ului, partenerii SpringShop iti ofera servicii de webdesign la preturi avantajoase.

Eu am inteles care-i treaba cu magazinele online la cheie. Vizitand website-ul SpringShop.ro am priceput mecanismul, iar informatiile de care am avut nevoie, le-am gasit destul de usor. Insa as avea si cateva sugestii pentru SpringShop. Eu as schimba cate ceva, pe ici, pe colo…

Spre exemplu, pentru o lectura placuta as insera in website niste ilustratii amuzante sau animatii. Iar la partea cu imbunatatirile SEO, as folosi cuvinte uzuale in descrieri pentru ca vizitatorul sa inteleaga exact despre ce e vorba. Eu am prins ideea la inceputul enuntului (si pentru ca aveam putin habar),  dar treptat, treptat, acesta devine din ce in ce mai greoi, mai tehnic.

Am inteles ca site-ul nu ofera servicii de webdesign, grafica, decat prin intermediul partenerilor, dar mi-ar fi placut totusi sa gasesc mai multe informatii despre aceste servicii – exemplificari, detalii, poze etc.

Am dat si o cautare pe Googlemagazine online la cheie. Din pacate, SpringShop.ro nu apare in primele pagini de cautare, deci nu e usor de gasit de catre potentiali clienti. De abia la pagina 7  am gasit website-ul, iar la pagina 5 aparea un filmulet pe Youtube.

Si ar mai fi ceva ce as schimba… numele site-ului. Sincer, cand zic SpringShop ma gandesc la un magazin online pentru femei, cu hainute, accesorii si alte chestii de genul… Spring = primavara, deci gandul meu zboara in alta parte, nicidecum la niste magazine online la cheie.

In speranta ca sfaturile/sugestiile mele vor fi de folos, ma opresc aici si cu asta mi-am terminat si tema la etapa nr. 16, in cadrul competitiei  SuperBlog 2012.

 

 

One thought on “Trei lucruri pe care le-as schimba la SpringShop.ro

  1. Pingback: Metode neconventionale de folosire a unui magazin online « Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

