Vacanta de vis in Africa de Sud si cazare la NH Hoteles Cape Town

Intotdeauna mi s-a parut fascinanta Africa… unicitatea peisajelor si frumusetea vietii salbatice te lasa fara grai. Iar partea Africii care ma atrage cel mai mult si cel mai mult este Africa de Sud, o tara complexa si extrem de interesanta. Mi-am dorit enorm sa vad deserturile vaste si arse de soare, sa admir cele mai mari mamifere ale planetei, sa calc printre animalele feroce din parcurile africane, sa explorez siturile din patrimoniu si sa fotografiez natura salbatica.

Dorinta mea s-a implinit, caci am castigat un concurs avand drept premiu un voucher de calatorie in Africa de Sud. Am fost cea mai fericita persoana din lume cand am aflat ca plec in Africa. A fost o experienta de neuitat… acum cateva zile m-am intors.

Expeditia mea pe taramuri africane s-a intins pe o perioada de 2 saptamani, timp in care am ajuns in multe locuri in care nici nu visam vreodata. Am vizitat Kruger National Park, o rezervatie naturala imensa in care gasesti de toate:  elefanti balacindu-se in apa, crocodili, girafe cu gaturile lor lungi deasupra tuturor, rinoceri imbufnati, hipopotami, leoparzi, lei fiorosi si cateva campinguri ingradite.

  

  

Daca exclud marile orase si rezervatiile naturale cu toate animalele salbatice specifice zonei, zona rurala a Africii de Sud seamana foarte mult cu satele noastre romanesti  🙂 . Inafara de asta, e  aceeasi ora ca si la noi.

Am ajuns si in Kgalagandi Park (in desertul Kalahari), un loc renumit pentru peisajele sale selenare. Aici, m-am plimbat prin dunele inalte de nisip alb si am vazut rasarituri si apusuri de soare realmente spectaculoase, cum n-am sa mai vad nicaieri altundeva. De asemenea, itinerariul a cuprins si o incursiune in Muntii Scorpiei (Drakensberg), unde se afla spectaculosul canion al raului Blyde, al treilea de pe glob; acesti munti sunt renumiti pentru sporturile de iarna…Iar daca credeati ca nu se poate schia in Africa, ei bine aflati ca da, aici se poate si e zapada din belsug chiar mai tot timpul anului (la o altitudine de peste 3000m, cred si eu…).

Capetown, unul dintre cele mai importante porturi din lume a fost si el pe lista mea de calatorie; un oras cosmopolit, cu hoteluri luxoase si restaurante renumite, cu plaje nesfarsite si cu un stil de viata la standarde inalte.

 

In Capetown am fost cazata intr-unul din hotelurile lantului international NH Hoteles.

 

Am fost placut surprinsa de  eleganta locatiei si de preocuparea NH Hoteles pentru mediul inconjurator. NH Hoteles stiu ca resursele planetei sunt limitate, de aceea isi propune reducerea utilizarii energiilor conventionale, utilizarea de surse de iluminat ecologice, reducerea consumului de apa si administrarea eficienta a resurselor naturale. La fiecare intalnire de afaceri organizata in hotelurile NH,  este propus conceptul de “ecomeetings”: folosire eficienta a energiei si apei, reducere a emisiilor de CO2, utilizarea de materiale biodegradabile.

Sunt de admirat pentru frumoasele initiative ecologice, de altfel mesajul “Wake Up To A Better World” este unul cat se poate de sugestiv.

Aceasta a fost camera mea 🙂

 

 

Gradina, locul in care ma plimbam pe-nserate…

 

Si piscina… Aici ma relaxam sub umbrelute, cu o carte bun si un cocktail racoros.

 

Barul:

 

Totodata, am fost impresionata de amabilitatea si ospitalitatea angajatilor, mereu cu zambetul pe buze si foarte atenti la detalii, grijulii cu oaspetii, grijulii cu mine si mi-a placut atitudinea lor si energia pozitiva pe care mi-o transmiteau. In NH The Lord Charles nu se face economie de zambet, sprijin, buna dispozitie, dar in schimb, se face economie la tot ceea ce ar putea dauna mediului inconjurator. In NH Hoteles nu exista mentalitatea de “nu se poate”, aceasta a fost inlocuita cu atitudinea “sigur ca pot”.

Receptia, unde am fost intampinata de cei mai amabili si cei mai draguti oameni…

 

Trecand peste dificultatile rasiale si politice, Africa de Sud este o tara de o extraordinara frumusete care impresioneaza prin bogatia faunei, a florei, prin credintele, traditiile culturale si riturile stravechi ale locuitorilor, o tara care are cate ceva pentru toti…Excursia a fost nu doar palpitanta si relaxanta, ci si educativa, iar momentele petrecute in NH Hoteles de la Capetown au fost absolut superbe, o experienta  unica.

Articol inscris la SuperBlog 2012, etapa nr.13!

Lasa un comentariu

