Alegeri care ne pot schimba viata

Exista o lege a cauzei si a efectului in toate. Inclusiv cand vine vorba de alegerile pe care le facem in viata. Fiecare alegere determina o reactie si are un efect:  influenteaza viitorul. Prezentul nostru are la baza alegerile pe care le-am facut in trecut. Suntem ceea ce am ales sa fim!

Zilnic facem alegeri care ne influenteaza viata. Daca stam bine sa ne gandim, totul in viata se rezuma la alegeri.  Luam decizii si facem o multime de alegeri , unele din ele fiind nesemnificative sau mai putin importante, altele insa, ne pot schimba destinul noua sau celorlalti, celor din jurul nostru.

Sunt decizii pe care le luam usor, aproape inconstient, de moment, e vorba de deciziile banale,  dar mai sunt si decizii pe care le luam greu, dupa un indelung proces de gandire si de cantarire a tuturor avantajelor si dezavantajelor.

Nu intotdeauna luam deciziile corecte si alegem cu inima in loc s-alegem cu capul, cum se spune. Vorbim de alegeri, automat vorbim si de riscuri. Unele alegeri reprezinta calea spre succes, altele in schimb ne conduc catre esec.   Dar avem putere asupra a ceea ce alegem sa fim si sa facem.  Modul de viata este o alegere. Iar toate alegerile pe care le facem au acelasi tel: gasirea fericirii.  E adevarat, suntem diferiti si fiecare intelege fericirea altfel. M-am referit aici la alegerile importante din viata noastra:  alegerea carierei profesionale, a principiilor de viata, alegerea prietenilor, anturajului, a partenerului de viata.

S-a intamplat sa fac o alegere importanta in viata mea, in urma cu mai bine de opt ani, cand l-am cunoscut pe cel cu care am o relatie in prezent. Putin mai tarziu, intr-o iarna, chiar de Craciun, mi-a daruit un inel si m-a cerut de nevasta. I-am raspuns afirmativ si am stiut atunci ca nu am gresit cand l-am ales. Stiu ca este persoana potrivita pentru mine, stiu ca ma pot baza pe el oricand si stiu ca ma iubeste. Ca nu m-am maritat nici pana azi, asta-i alta poveste, prea putin conteaza… sunt doar detalii 😀 . Desi scena s-a mai repetat, dar intr-o alta maniera, mai in gluma, mai in serios, daca stau bine sa ma gandesc, niciodata n-am tratat cu seriozitate acest subiect. Adica niciodata nu ne-am gandit serios la casatorie, la nunta, la cum va fi sau cum ar putea fi, cand sa fie si alte amanunte de acest gen. Toate la timpul lor… Sunt bine asa cum sunt acum, sunt fericita. Si iata cum revin la ideea de mai inainte, si-anume ca alegerile pe care le facem in viata au ca scop cautarea fericirii… Aceasta alegere pe care am facut-o in urma cu opt ani, mi-a schimbat oarecum viata si totodata a schimbat si viata persoanei care imi este azi alaturi. Sau…altfel spus o bijuterie ne-a schimbat viata 🙂 .

Poate printre cele mai mari puteri ale oamenilor este puterea de a face alegeri. Alegerile ne influenteaza relatiile cu ceilalti si cu noi insine, ne influenteaza starea de spirit, a noastra si a celorlalti. Trebuie s-avem grija insa ca acestea sa nu-i raneasca pe ceilalti. Si sa nu uitam ca si alegerile simple ne pot schimba viata…

Fie ca alegi sa-ti petreci sfarsitul de saptamana impreuna cu bunica care te astepta de atat timp, fie ca alegi sa petreci o zi speciala impreuna cu iubitul sau iubita, fie ca implinesti o dorinta copilului tau sau oferi un cadou mamei tale, fie ca-i faci o surpriza neasteptata sotiei/iubitei si fara un pretext anume, ii oferi bijuterii Luxury Gifts stralucitoare si elegante, alege sa faci o bucurie celor din jur! Fa-i sa zambeasca, sa se simta bine! Vei fi si tu fericit cand ii vei vedea pe ei fericiti.

  • Articol inscris la SuperBlog 2012, proba nr.5!
Lasa un comentariu

