Promisiuni respectate. Din 1999..

Clientul nostru, stapanul nostru. Aud foarte des vorbele acestea. Sau… clientul are intotdeauna dreptate. Oare??

Poate nu are el intotdeauna dreptate, poate e absurd cateodata, sau inuman 😀 , dar tu ca vanzator (nu conteaza ce vinzi: produse sau servicii) trebuie sa stii cum sa vorbesti cu el, sa te faci inteles si impreuna sa ajungeti la un consens.

Lucrez in domeniul vanzarilor de cativa ani si am avut de invatat multe in aceasta perioada. Am ajuns la concluzia ca cel mai dificil este sa vinzi un serviciu pentru ca nu este ceva ”palpabil” si am mai invatat ca poate cel mai important lucru in relatia cu clientii este comunicarea. Nu trebuie sa contrazici niciodata clientul, trebuie sa-l lasi sa creada ca el are dreptate, nu trebuie sa intri in dispute sau polemici si trebuie sa stii cum sa comunici cu el. Sa fii dedicat clientului, sa-i intelegi nevoile, sa-l respecti si sa-ti respecti promisiunile fata de acesta.

Asta trebuie sa faca sau sa invete companiile in ziua de azi, sa fie dedicate clientilor lor. Calitatea, profesionalismul si respectul fata de client se reflecta in succesul acestora. Pentru ca daca ai clienti, ai parte si de vanzari.

Nevoile clientilor (cumparatorilor) trebuie sa constituie o preocupare reala pentru companii, precum si fidelizarea si atragerea de noi clienti. Insa, in vremuri de criza cum sunt cele pe care le traim noi acum, este din ce in ce mai greu sa atragi noi clienti. De aceea, este esential sa stii sa-ti tii aproape clientii vechi, sa ai o relatie stabila cu acestia.

Clientii apreciaza seriozitatea, profesionalismul, calitatea si inovatia, etica, atitudinea, respectul si confidentialitatea, iar toate aceste calitati ar trebui sa defineasca politica unei companii. Identificarea si indeplinirea cerintelor si dorintelor clientilor, furnizarea unor servicii si produse de calitate, satisfacerea clientilor, angajamentul si promisiunile respectate trebuie sa fie prioritare. Pentru magazinul online Oktal.ro toate aceste lucruri sunt extrem de importante. Oktal.ro este un exemplu de profesionalism in domeniu. Este unul dintre cele mai longevive magazine online IT&C si electrocasnice din Romania.

Si-a inceput activitatea online in anul 1999 si de-a lungul timpului, a dezvoltat o relatie extraordinara cu clientii, datorita faptului ca a tratat cu maxima importanta fiecare client in parte, si-a respectat promisiunile si a rezolvat toate solicitarile clientilor intr-un timp cat mai scurt posibil.

Promisiunile pe care le-a facut clientilor sai inca de la infiintarea Oktal, in 1999, sunt sfinte, de aceea, acestea au devenit deviza si slogan.

Oktal.ro este membru fondator al Asociatiei Romane a Magazinelor Online din Romania (ARMO), care promoveaza si respecta regulile prezentate in Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania.

De Oktal numai de bine pot sa spun. Aflandu-ma in postura de client, am avut o experienta frumoasa cu acest magazin online acum aproape un an cand mi-am achizitionat o tableta. Am fost placut surprinsa de amabilitatea angajatilor si de promptitudinea cu care am fost servita. Am fost sunata imediat ce am facut comanda online, produsul solicitat era disponibil in stoc, asa ca nu a mai trebuit decat sa-l ridic de la depozit. Acolo nu am putut sa nu remarc (eu cu ochiul meu de “vanzator batran”) pe langa amabilitatea echipei Oktal si orientarea catre client, iar acest lucru m-a bucurat. Si sper sa ramana asa in continuare, deschisi fata de clienti, sa-si respecte angajamentele si promisiunile si sa lucreze la standarde inalte de profesionalism asa cum au facut-o si pana acum.

Imagine din showroom-ul OKTAL – Str. Popa Nan nr.30, sector 2, Bucuresti

 Articol inscris la SuperBlog 2012, proba nr.3!

Lasa un comentariu

