Bike Fest 2012

Cel mai mare eveniment velo de ciclism urban din Romania are loc in acest sfarsit de saptamana in parcul Izvor din capitala.

Bike Fest 2012 este un eveniment organizat in scopul consolidarii comunitatii de biciclisti si promovarii bicicletei ca mijloc de transport alternativ. In cele doua zile de eveniment vor fi organizate activitati cu si despre biciclete, dedicate tuturor iubitorilor acestui sport.

Competitii si activitati din cadrul Bike Fest:

« Pentathlon »: o competitie cu cinci probe, dedicata biciclistilor amatori care vor sa demonstreze ca sunt cei mai mai buni biciclisti urbani.

« World Class Fall Kick Off »:  un eveniment marca World Class Romania care aduce iubitorilor de sport patru ore de cycling si sase ore de antrenament sportiv intens.

« Femeia pe bicicleta » – o serie de activitati cu si despre femei adusa in parcul Izvor de Skirt Bike: defilare pe biciclete in parc, istoria femeii pe bicicleta si targ de obiecte handmade.

Azi am dat si eu o tura cu bicla pe acolo si m-am holbat la biciclete (intentionez sa-mi iau una pliabila si cautam ceva la un pret decent…insa preturile au fost cam piperate!). Am vazut cateva modele superbe. Mi-au placut Pegasurile si-am mai vazut niste minunatii (cu preturi pe masura 😀 ) de la care nu-mi mai puteam dezlipi privirea: o bicicleta Esprit si o Puma.

 

 

 

Pentru cei care isi doresc sa isi vanda bicicleta sau sa cumpere una la mana a doua, pentru cei care vor sa isi personalizeze bicicleta sau sa si-o repare, exista zona « Talcioc », organizata de Portocala Mecanica si BitaColor care ii asteapta pe cei interesati pe 29 si 30 septembrie in Parcul Izvor. De asemenea,  Asociatia ROI va organiza o zona dedicata copiilor unde cei mici vor invata reguli de circulatie, vor desena pe asfalt si se vor da cu bicicleta sau tricicleta. Iar Freerider aduce zona de x-treme bike.

Vor mai fi dezbateri si discursuri cu oameni importanti din domeniul velo organizate de Nomad, expozitie cu cei mai importanti importatori sau distribuitori de biciclete, spectacol de Stand-up Comedy si un concert de muzica de cea mai buna calitate., .

Lasa un comentariu

