Cea mai mare salata vegetariana din lume

Peste 19 tone de legume, 800 litri de ulei de masline si 400 kilograme de sare. Acestea sunt ingredientele celei mai mari salate vegetariene din lume. Recordul a fost stabilit ieri, la Bucuresti, la inaugurarea complexului expozitional Exporom.

Mai exact, la pregatirea celeimai mari salate din lume, au fost folosite 6 tone de rosii, 4 tone de salata verde, 4 tone de castraveti, 2 tone de ardei, 2 tone de morcovi, 400 de kilograme de masline. Salata gigant a fost asezata intr-un vas urias de 18 metri lungime, cu o latime de 3 metri si o adancime de 60 cm. Peste o mie de voluntari imbracati in tricouri albe, cu sepci pe cap si masti medicinale, alaturi de maestrii bucatari si de pasionati ai artei culinare, au umplut imensul vas cu 20 de tone de salata vegetariana.

Atat voluntarii care au preparat-o cat si vizitatorii curiosi au gustat-o, iar o parte a fost donata centrelor de plasament, cantinelor, manastirilor si caminelor de batrani.

Recordul anterior la aceasta categorie a fost detinut de Creta, Grecia, unde in 2010 a fost pregatita o salata de 13 tone si jumatate.

In timp ce voluntarii au preparat cele 20 de tone de salata, atmosfera a fost animata de concursuri, ateliere, conferinte, iar la sfarsit un concert incendiar Bere Gratis si focuri de artificii.

Cea mai mare salata vegetariana din lume este un indemn la formarea obiceiului de a manca sanatos, de a inlocui mancarea nesanatoasa cu o salata.

Ieri, dupa ce am fost la Targul Boierului din cadrul Zilelor MTzR (a fost ultima zi) si dupa ce m-am plimbat pe Strada de C ‘ Arte, am dat o fuga si la Exporom sa vad uriasa salata. Si m-am minunat cand am vazut-o cat de mare e. 🙂

Bineinteles ca m-am pozat si eu cu salata gigant 🙂 .

Aici au muncit cei 1000 de voluntari si asa arata spatiul “dupa razboi” :

One thought on “Cea mai mare salata vegetariana din lume

  1. romani au intrat iar in cartea recordurilor . o bunatate de salata , cum nus din bucuresti nam putut sa pap si eu o portie mica .

Lasa un comentariu

