Produse de menaj pentru noua ta casa

Te muti in casa noua? Ti-e groaza? Nu stii de unde si cu ce sa incepi? Ai nevoie de produse de menaj pentru noua ta casa ta? Citeste in continuare!

 Stiu, nu este tocmai placut sa stai sa-ti strangi catrafusele, sa le impachetezi, sa le cari, sa le despachetezi, sa le aranjezi apoi in noua casa si tot asa. Haos, nervi, stres… un calvar! Stiu foarte bine acest lucru pentru ca am trecut de cateva ori prin asta… Si copiii sunt afectati de mutat, pana si animalele, pentru ca se se ataseaza de locuri, de obiecte, nu e deloc usor nici pentru noi, nici pentru ei.

Ultima data pentru mine, mutatul a fost sport extrem. Inafara de faptul ca am avut de carat foarte foarte multe lucuri, de la haine, carti, plante, pana la electronice, electrocasnice si mobila, am avut si de renovat noua locuinta pentru ca arata ingrozitor. Am avut o groaza de lucru, a fost o perioada grea, dar a trecut.

Ideea este ca in situatii de genul acesta, sa nu intram in panica, sa nu disperam ci sa ramanem calmi, sa ne gandim, sa ne organizam din timp si atunci totul va parea simplu. Uite cateva sfaturi pentru ca mutatul intr-o casa noua sa nu se transforme in cosmar si intreg procesul sa mearga ca pe roate, fara dureri de cap:

1Pentru inceput, gandeste-te si planuieste cine va transporta lucrurile, tu sau o firma specializata. Daca vei apela la o firma, atunci rezerva o masina din timp.

2. Organizeaza-ti bine timpul si apuca-te de impachetat din timp, nu lasa totul pe ultima suta de metri! Gandeste-te ce ai nevoie in noua casa, scapa de lucrurile inutile, arunca-le sau doneaza-le, cu siguranta sunt alte persoane care chiar au nevoie de ele.  Pentru impachetat, foloseste eventual cutii pe care eticheteaza-le ca sa-ti fie mai usor la despachetat (haine, incaltaminte, vase, lenjerie etc) si in nici un caz nu le imprastia prin casa… ordine si disciplina! :) De asemenea, ai grija ca intr-una din cutii sa-ti pui lucrurile de care ai nevoie imediata. Mai poti folosi saci plastic, genti de voiaj, trolere pentru transportat, mai ales pentru lucrurile fragile.

3. Verifica toate locurile din casa, toate sertarele in care ar mai putea fi lucruri, ca sa nu uiti ceva. Si nu-ti lasa lucrurile la intamplare, pe strada sau pe holul blocului, nesupravegheate, ca s-ar putea sa ramai fara ele.

4. Actele importante (buletine, certificate de nastere, facturi, pasapoarte) pastreaza-le intr-un dosar pe care sa-l tii la tine. Nu poti risca sa-l pierzi…

5.  Imagineaza-ti cum va arata noua casa si gandeste-te cum sa aranjezi lucrurile inainte de a te apuca de treaba. Fa curatenie inainte de a-ti pune totul in ordine si aeriseste casa!

6. Cumpara-ti din timp cele necesare pentru noua locuinta: produse de curatenie, produse pentru baie, ustensile bucatarie, vase, oale etc. Apeleaza la un magazin de produse menaj, unul online mai ales daca nu ai timpul necesar si nici chef sa umbli prin magazine, dupa o zi grea la serviciu sau daca vrei sa ai produsele acasa fara sa mai trebuiasca sa le cari tu.

Ei bine, pentru astfel de situatii exista un magazin specializat, Alvis Produse Menaj, magazinul perfect pentru casa si gradina ta. Aici vei gasi tot felul de produse de uz casnic si menaj din material plastic, lemn si metal precum si o alta gama de produse cum ar fi jucariile si produsele textile. Magazinul se afla in Cluj-Napoca.

Alvis este pe piata din ’97, iar incepand cu anul 2008 a considerat ca poate aduce un plus pietei de comert electronic romanesc oferind produse si servicii de calitate si la standarde internationale. Astfel a aparut si magazinul online.

 Alvis este magazinul unde faci economii, magazinul pentru casa ta.

Transport gratuit in Cluj-Napoca, indiferent de comanda!

Te-ai mutat in noua ta casa? Atunci e musai sa faci curatenie inainte de a-ti aseza lucrurile! Cumpara-ti un mop universal Fino care se poate folosi atat pentru curatarea uscata dar si pentru cea umeda. Acesta inlatura eficient murdaria de pe orice tip de suprafata: piatra, lemn, panouri si teracota. Laveta este din microfibra si absoarbe de trei ori mai mult decat laveta din bumbac, astfel ca poti curata mult mai mult fara s-o clatesti. Mopul nu lasa nici o urma, pata sau scama pe suprafata curatata, iar manerul din aluminiu este telescopic si se poate ajusta la lungimi pana la 135 cm.

 Gandeste-te ce altceva ti-ar mai trebui pentru casa… poate un cos de rufe…E foarte util!

Vezi, ai grija sa-ti cumperi farfurii, sa nu te trezesti ca n-ai in ce sa mananci… sau oale, sa poti pune de-o ciorba. 🙂

Uite un superb set de farfurii din caramica de calitatea intai, util in orice casa, cu un design modern, pe culoare rosu.  Poti servi aperitive, ciorbe, diverse garnituri precum si deserturi.

Si uite si o oala ceramica pentru supa Peterhof, cu o capacitate de 3.2 litri, fabricata din ceramica rezistenta la caldura. Aceasta oala din ceramica poate fi folosita pe orice tip de aragaz sau cuptor cu microunde. Este usor de folosit si curatat.

Vezi, poate ai nevoie si de electrocasnice noi, poate un mixer, un filtru de cafea, prajitor de paine, storcator fructe, fier de calcat, sandwich maker, uscator de par etc.

Eu cand m-am mutat ultima data, mi-am cumparat tot felul de electrocasnice mici si mari, cu diverse intrebuintari, unele le folosesc mai des, altele aproape deloc, dar nu conteaza, sa fie acolo la numar. 🙂 Un storcator fructe nu am insa si mi-as dori unul! Unul profesional daca se poate, precum acesta:

Putere 700W, razatoare sita din otel inoxidabil, capacitatea recipient pentru suc de 550 ml, recipient detasabil pentru colectarea pulpei cu capacitate de 1500 ml.

Dintotdeauna am avut o problema cu incaltamintea si cu depozitarea acesteia, din cauza faptului ca am foarte multe perechi de pantofi. De aceea, am zis ca in noua mea casa, trebuie sa am un pantofar, unul ca lumea, pe gustul si pe placul meu, unul ca acesta, spre exemplu:

Tot de cand m-am mutat in casa noua, am si o noua pasiune: florile. Mi-am facut propria mea gradina, gradina mea de pe balcon si sunt foarte incantata de florile mele. Mereu vin acasa cu cate o planta, iar iubitul meu rade de mine zicand ca o sa traim intr-o jungla cat de curand.

Pentru florile mele as avea nevoie de un suport de ghivece din plastic, mai ales acum ca vine frigul si trebuie sa le mut in casa pe cele care tin afara pe pervaz.

Acest minunat suport de ghivece produs de Sterk ar fi ideal!
Suportul este prevazut cu 8 brate si poate sa sustina pana la 12 ghivece impreuna cu cele 4 orificii din baza suportului. Este confectionat dintr-un plastic rezistent si este foarte util in orice gradina, terasa sau balcon, pentru iubitorii de flori.

Iar daca vreti sa vedeti cat ati slabit in urma stresului si a eforturilor depuse la mutat, atunci cumparati-va un cantar de baie electronic ST 1180, cu un design deosebit cu motive florale si afisaj digital mare, care poate cantari valori intre 0 si 150 kg.

Cantarul de baie electronic ST 1180 dispune de o platforma din sticla de 6 mm tratata termic , este dotat cu un afisaj LCD de 25 mm, afiseaza diviziuni de 100 g si are functii de resetare si oprire automata.

http://www.produsemenaj.ro/produse-pentru-baie/cantar-baie/cantar-baie-electronic-st-1180.html

Gama de produse menaj a magazinului Alvis este mult mai mare. Gasesti de toate si pentru toti!  Intra pe site si vezi ce mai ai nevoie pe acasa!

 

Articol inscris la o campanie marca Alvis Produse Menaj si BlogAwards.ro!

5 thoughts on “Produse de menaj pentru noua ta casa

    • Atata vreme cat este scris tot de mine, nu este copiat si am muncit sa-l scriu, nu vad de ce n-ar fi fair… In plus, am adaptat articolul si am prezentat produsele Alvis.

    • Si ar fi fair play din partea ta daca te-ai concentra pe munca ta si nu pe ce fac altii.
      De asemenea, mi-ar fi placut sa stiu cu cine vorbesc, ca doar nu vorbesc cu “o limba”.

  1. Pingback: Castigatorii campaniei pentru bloggeri Amenajeaza-ti casa si gradina cu Produse Menaj | BlogAwards

  2. Pingback: Castigatorii campaniei pentru bloggeri Amenajeaza-ti casa si gradina cu Produse Menaj | Blog Awards

Lasa un comentariu

