Red Hot Chili Peppers pe Arena Nationala

Vinerea trecuta am fost la concertul Red Hot Chili Peppers pe Arena Nationala , primul concert sustinut  in Romania de mult asteptata si mult apreciata trupa si totodata primul concert de pe Arena Nationala. Cu aceasta ocazie Arena a fost inaugurata oficial  si prin prisma muzicii, ca meciuri am tot avut.

De la concertul Bon Jovi nu mai vazusem atat de multa lume stransa la un loc si tind sa cred ca de data aceasta au fost mult mai multi spectatori; organizatorii spun ca au fost peste 45.000 de oameni!

 

In deschiderea concertului au cantat doua trupe, AAAK si formatia Grimus din Cluj pe care nu i-am vazut pentru ca am venit cu putin timp inainte sa intre pe scena RHCP. Momentul intrarii pe scena a fost unul de-a dreptul asurzitor, foarte zgomotos, fanii intampinandu-i cum se cuvine pe ardeii rosii si iuti. 🙂

Piesa care a deschis concertul a fost Monarchy of Roses. Au urmat apoi Dani California, Snow, Can’t stop si… fani in delir… 🙂 Ne-au mai cantat Californication, Ethiopia, I’m with you, Under the Bridge.

Desi multi au spus ca sunetul n-a fost bun si ca se auzea prost la peluza dar si la tribune, in sensul ca nu se intelegeau versurile, cuvintele sau ca a fost stridenta sonorizarea, eu sunt de parere ca a fost super ok, cel putin la mine, in tribuna est, se auzea excelent.

Iar baietii au fost super!!  Vocalistul Anthony Kiedis parca nu avea stare deloc, dansa in continuu, se invartea, se rasucea, se zbenguia. Flea a umblat in maini, tobosarul Chad ne-a impresionat cu bataile teribile in tobe, iar Josh Klinghoffex si chitara lui au fost minunati, chiar daca acesta a stat tot timpul jos din cauza piciorului rupt.

Dar nu numai red Hot Chili Peppers au fost minunati si publicul deopotriva… adica s-a simtit entuziasmul si cat de mult au fost asteptati RHCP pe la noi… La un moment dat, pe gazon, se plimba un banner urias din maini in maini, de la un cap la altul, pe care scria: “We’ve been waiting for you since ’83!” Foarte fain s-a vazut de sus, din tribune, bannerul rosu mergand.

 

 

 

La final, un Give It Away a inchis concertul, nu inainte ca Flea sa ne vorbeasca si sa primeasca aplauzele asurzitoare ale publicului. RHCP nu au prea comunicat cu noi, nici nu ne-au lasat sa cantam cu ei sau singuri,  insa mi-a placut mesajul de final al basistului care ne-a marturisit ca ne iubeste si ca suntem “fuckin’ amazing!”” 🙂

Thank you, Romania! You’re fuckin’ amazing! a spus si Chad,  apoi  si-a aruncat betele in public. Nice! 🙂

RHCP au cantat cam toate melodiile pe care mi-am dorit sa le aud . Vedeti mai jos toate piesele care au rasunat pe Arena Nationala.

Setlistul complet:

Monarchy of Roses
Dani California
Can’t Stop
Scar Tissue
Look Around
Charlie
Hard to Concentrate
The Adventures of Rain Dance Maggie
I Like Dirt
Under the Bridge
Higher Ground (cover dupa Stevie Wonder)
Californication
Goodbye Hooray
By the Way

Bis:

Sir Psycho Crazy
They’re Red Hot (cover dupa Robert Johnson)
Ethiopia
Give It Away

This slideshow requires JavaScript.

Pentru primul concert organizat pe Arena Nationala, organizarea mi s-a parut buna. La tot pasul gaseai pe cineva care sa te ajute, care sa te indrume, daca nu te descurcai sau daca nu-ti gaseai locul pe stadion; jetoanele, berea si sucul au fost aproape 🙂 . Si desi se spunea ca este interzis fumatul, am vazut ca s-a fumat la greu 🙂 si pe gazon dar si in tribune sau la peluze si n-am vazut pe nimeni sa fie mustrat…

Mai nasol a fost la plecare, din cauza aglomeratiei, cel putin pe aleea care duce la Bulevardul Basarabiei. Iar apoi a trebuit sa merg pe jos pana acasa :), pentru ca metroul nu mai circula, autobuze, tramvaie, nici atat si era foarte aglomerat sa chem un taxi. Noroc ca locuiesc relativ aproape de stadion… oricum am mers vreo 45 de minute pe jos.

One thought on “Red Hot Chili Peppers pe Arena Nationala

  1. Intunericul ne invaluia tot mai mult pe Arena Nationala, iar peste tot au anuntat ca marele show va incepe dupa lasarea serii. Personal, credeam ca voi astepta mult si bine pana cei de la Red Hot Chili Peppers isi vor face aparitia. Simteam la un moment dat ca pic din picioare, ma dureau foarte tare si imi doream cu disperare o gura de apa. Asa ca, pe ideea “ cere si ti se va da” am cerut niste apa jandarmului din fata mea. Mi-a spus frumos ca nu are de unde sa imi dea asa ca am tacut resemnata. Am incercat sa ma asez putin pe jos, dar nicio sansa…m-am lasat doar pe genunchi si ma simteam deja strivita de masa de oameni care devenea din ce in ce mai mare.

Lasa un comentariu

