Romania iubeste neconventionalul… in Fabrica, la ADfel

ADfel este evenimentul care aduce anual romanilor o saptamana de branded entertainment. Anul acesta a ajuns la cea de-a saptea editie, iar locul de desfasurare a fost Club Fabrica. Organizat de IQads cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla, ADfel a inceput pe 13 august si se incheie azi, asa ca daca n-aveti nimic in program, dati o fuga pana acolo.

Anul acesta, ADfel a fost locul in care consumatorii s-au putut juca cu brandurile, printre activitatile principale incluse in program fiind Grand Spoof, oferit de Ciuc Premium sub sloganul „Doar ideea conteaza”, competitia de design de tricouri Battle of the Six Words by AXE Excite, ADfel Galleries cu cele mai premiate lucrari neconventionale din intrega lume, precum si multe alte activari din partea brandurilor comerciale. Brandurile s-au exprimat prin intermediul ideilor neconventionale, provocand participantii la o serie de experiente inedite care s-au derulat in spatiile diverse din Club Fabrica, pe terasa, in pub si club, la sala de biliard sau skatepark indoor.

Cele 19 branduri care au participat la Zilele culturale ADfel sunt: Atelierul de Panza, BeWhere, Biciclop, Bicicletele Pegas, Carturesti, Greenpeace, Incubator107, IQads Kadett, Mai Mult Verde, Dr.Like, Mixtopia, PRIME Romania, Revista de Povestiri, Scoala ADC, Scrie despre Tine, VIP România, alaturi de Agrafa, ARWorks si Zumzi. Acestia au implicat participantii la ADfel in diferite activitati: ateliere de pictat pe sacose de panza, personalizare de biciclete si confectionare de gradini verticale, jocuri si exercitii pentru cei care isi doresc o cariera in industria de marcom, concursuri de dans si de cunoastere urbană.

Cele 11 branduri comerciale prezente pe tot parcursul ADfel in saptamana dedicata neconventionalului au fost: Orange, Samsung, Desperados, Praktiker,  Ciuc Premium, Axe, Havana, Jameson, Intersport, Tomi si Absolut.

Intrarea libera! Nu uitati, azi e ultima zi!

Aseara am fost si eu in Fabrica, am stat un pic pe terasa, am servit un platou cald si o limonada cu blue curacao, am admirat bicicletele Pegas, am facut baloane uriase de sapun, apoi  m-am mutat pe acoperis unde m-am relaxat pe sezlong sau in hamac, am facut “plaja” pe acoperis in spatiul special amenajat de Orange si am vazut de sus uriasul telefon Samsung cu proiector incorporat.


  • This slideshow requires JavaScript.

Lasa un comentariu

