Cum a fost la Marea Stropeala..

by Anda Oancea

by Anda Oancea

Marea Stropeala a picat cum nu se poate mai bine, intr-o zi caniculara de vara. Am plecat de la munca lesinata de caldura si de oboseala (mai mult de caldura) dar m-am racorit rapid la stropeala.

Batalia s-a dat tot  pe Pajistea Pescarus din parcul Herastrau, la Roaba de Cultura, intr-o seara de august, mai precis joia trecuta.  A fost super racoritor si reconfortant si distractiv bineinteles, trecand peste faptul ca am avut proasta inspiratie sa ma imbrac intr-o fusta de blugi si un tricou din bumbac care au retinut ambele apa… adica am plecat acasa uda leoarca. Desi m-am lungit pe iarba, la soare, ca reptilele ca sa ma usuc (haine de schimb nu-mi luasem…), hainele mele nu au vrut sub nici un chip sa se usuce (era si pe seara, poate de aia, nu mai era asa puternic soarele..).

Cel mai tare a fost taticul-cangur care a iesit la lupta cu copilul in marsupiu, gandindu-se probabil ca ne va impresiona, ne va emotiona si nu-l vom ataca (arma psihologica) 🙂 . Mai tarziu am vazut ca a lasat copilul si ne-am batut ca de la egal la egal 🙂 .

Vezi imagini de la Marea Stropeala in slideshow-ul urmator:

This slideshow requires JavaScript.

Mai multe fotografii frumoase in albumul de pe pagina de facebook DeliveringLife. Vezi aici:  Marea Stropeala

Sau vezi fotografiile facute de Anda Oancea, aici: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150948672976744.411354.534406743&type=1

Sau intra pe pagina de facebook Roaba de Cultura: Delivering Life – “Marea stropeala!” – 2.08.2012

Marea Stropeala este un eveniment marca DeliveringLife. Vor mai fi si alte batai cu apa, iar daca nu ai fost inca la una si vrei sa vii, intra pe pagina de Facebook DeliveringLife, da un like sau intra pe www.deliveringlife.com si aboneaza-te la newsletter ca sa fii la curent cu noutatile si cu evenimentele  ce vor avea loc.

DeliveringLife: “Pentru ca noi credem ca este alegerea fiecaruia cum isi traieste fiecare clipa din viata, noi alegem sa transformam rutina si momentele banale in joaca, fericire, implinire. “

 by Nicu

Citeste articolul de la RFI despre marea stropeala:
http://www.rfi.ro/articol/stiri/cultura/marea-stropeala-herastrau

Vezi cum a fost  la cealalta bataie cu apa la care am participat: https://chestiuniserioase.wordpress.com/2012/07/31/hai-la-marea-stropeala/

Fericirea e acum pe mana ta, cum o dai mai departe?

One thought on “Cum a fost la Marea Stropeala..

  1. Pingback: PEtrecerea de Pietoni în Piaţa Unirii | Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

