Priveste-ma asa cum sunt!

Priveste-ma asa cum sunt!

Pentru ca nu vreau sa mai fiu etichetat /a inainte de a fi cunoscut/a.

Pentru ca m-am saturat, ca si tine, ca oamenii sa ne deformeze imaginea.

Pentru ca m-am saturat sa fiu discriminat/a!

Pentru ca fiecare dintre noi merit/a sa fie privit/a in functie de rezultatele sale.

Pentru ca si eu vreau o viata normala.

Pentru ca si eu ma zbat pentru un viitor mai bun.

Pentru ca nici mie nu-mi place sa fiu discriminat/a.

Priveste-ma asa cum sunt…

Pentru ca vreau sa fiu tratat/a egal indiferent de etnie sau gen.

Pentru ca si eu platesc taxe, la fel ca tine.

Pentru ca fiecare dintre noi merita incredere pana la proba contrarie.

Pentru ca nici mie nu-mi plac prejudecatile.

Pentru ca si eu muncesc, ca si tine.

Pentru ca sunt o persoana corecta si imi doresc aceleasi lucruri ca si tine.

Pentru ca si eu vreau sa fiu reprezentat/a.

“Priveste-ma asa cum sunt!” este un eveniment in cadrul proiectului IMPUTERNICIREA FEMEILOR ROME PE PIATA MUNCII, proiect derulat la nivel national de Agentia de Dezvoltare Comunitara „Impreuna”, in parteneriat cu Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Confederatia Nationala a Sindicatelor Libere din Romania – FRATIA si Institutul National de Cercetare Stiintifica in domeniul Muncii si Protectiei Sociale

Mai multe pe  http://www.privestemaasacumsunt.ro/

Si acum va las pe voi sa raspundeti la intrebare:  Care dintre femeile din imaginea de mai jos este de etnie roma? 🙂

6 thoughts on “Priveste-ma asa cum sunt!

  1. Discriminare e mult spus. Tiganii sau romii (nici ei nu au decis deocamdata cum doresc sa fie numiti) vor, isi doresc, sa fie “separati” de restul muritorilor de rand. Ei au bani, masini, cruci de aur de 10 kg la gat, cocosei sau alt gen de bijuuri de prost gust care le atarna la urechi sau pe degete, conduri de aur precum Regina Magiei Albe de nu stiu unde… Sa fim seriosi, ei nu se vor putea integra niciodata intr-o comunitate… Apoi cine pe cine discrimineaza? De ce exista locuri speciale in scoli si facultati pentru romi? De ce nu primesc, sau nu, un loc in functie de nota, la fel ca toata lumea? Acum au primit locuri speciale si separate de restul listelor si tot noi ii discriminam?
    PS Mi-a placut aia cu “platesc taxe la fel ca tine” 😀 Pe bune? Cand au platit reginele magiei albe taxe ultima oara?

  2. 🙂 Ok… de acord pana la un anumit punct.. Si pe mine ma dezgusta nesimtirea si prostul gust de care dau dovada unii tigani si ai perfecta dreptate in tot ce-ai zis. Dar… nu toti tiganii au palate, nu toti tiganii au aur cu kilele, nu toti tiganii traiesc pe picior mare. Mie asta nu-mi place: generalizarea.
    Sunt tigani care stiu sa vorbeasca, sa se comporte in societate, care au facut o scoala dar sunt totusi discriminati. Pe de alta parte, sunt si tigani care reusesc sa se integreze perfect in societate si nici n-ai zice ca-s de etnie roma (si fizic vorbind).

Lasa un comentariu

