Bookcrossing for blogger girls :)

O alta carte a fost eliberata… Aceasta va calatori si va ajunge in mainile bloggeritelor, 10 la numar. 🙂

Cartea se numeste “Sunt aiurita si se ia” (Caprice Crane) si a fost eliberata de Dya care a anuntat pe blogul sau un giveaway mai special dedicat bloggeritelor.

Giveaway-ul este o carte oferita pentru bookcrossing.

 

 

 

Si pentru ca-mi place postura de bookcrosser, particip cu drag la acest bookcrossing. Iar in cazul in care cartea va ajunge la mine, dupa ce o voi citi, va trebui sa organizez si eu un giveaway asemanator in care sa ofer cartea unei alte bloggerite.

Astfel va fi o serie de 10 concursuri, cel organizat de Dya fiind primul concurs. A zecea fata care va citi cartea nu va mai organiza giveaway ci va trimite cartea inapoi la Dya.

Dupa ce se termina acest bookcrossing, una din cele 10 bloggerite va primi si un premiu surpriza. Iar cine doreste sa se inscrie si la concursul de final de bookcrossing trebuie sa scrie pe blog o recenzie a cartii. Cea mai frumoasa va fi premiata 🙂 . Dragut, nu?

Mai multe detalii despre giveaway pe blogul Brilliant Beauty:  http://brilliant-beauty4u.blogspot.ro/2012/07/giveaway-bookcrossing-for-blogger-girls.html

 

P.S: Am si eu o carte calatoare 🙂 . Citeste despre cartea mea, aici: Si cartile calatoresc. Iar daca o vrei, da-mi un semn. Ti-o voi da gratis, cu conditia s-o eliberezi si tu la randul tau, dupa ce o citesti.

Lasa un comentariu

