Hai la Marea Stropeala!

 

 

In urma cu mai bine de o saptamana ne-am batut cu apa pe pajistea Pescarus din Herastrau, ne-am udat pan’ la piele si ne-am distrat grozav, dar… adevarata batalie inca nu s-a dat… Aceasta va avea loc joi 2 august, la Marea Stropeala. 🙂

Astfel joi, dupa serviciu la ora 18:30 in loc sa te duci acasa, alege sa transformi o seara obisnuita intr-una plina de … apa si joaca. Hai cu deliveringlife la Roaba de cultura in Herastrau sa ne stropim iar cu apa in cea mai crunta batalie ever!

Puteti sa veniti cu arsenalul de stropit gata pregatit, iar daca nu, oricum veti gasi pe pajiste sticle de apa. Va spun din experienta ca e mai bine sa veniti pregatiti cu pistoale de apa, din alea mari daca se poate, ca sa faceti fata. 🙂 Eu m-am simtit un pic in inferioritate,  neputincioasa si invinsa cu ale mele 2 sticle de o jumate si cu pompita mea micuta de gradina cu care venisem pregatita de batalie.

Vezi in imagini  cum ne-am batut cu apa, vineri pe 20 iulie.  Urmatoarele fotografii le-am surprins eu printre picaturi (la propriu vorbesc 🙂 ) si ferindu-ma cu greu de rafalele de apa. 🙂

  

 

   

 

 

 

Dupa bataia cu apa, au continuat activitatile la Roaba de cultura…

  

  

 

Urmatoarele fotografii le-am preluat de pe pagina de facebook DeliveringLife:

 

 

 

 

 

Mai multe poze de la stropeala pe pagina de facebook Roaba de Cultura: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.423453454363546.87242.214994738542753&type=3

Sau in albumul de pe pagina de facebook DeliveringLife:  Stropitul cu apa in mijlocul orasului sau Aici.

 

 

One thought on “Hai la Marea Stropeala!

  1. Pingback: Cum a fost la Marea Stropeala.. « Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

