Curatenia de primavara la Gradina Botanica

Gradina Botanica este pregatita acum pentru vizitatori dupa curatenia de primavara. Am fost peste 200 de iubitori ai Gradinii Botanice, elevi, studenti, copii si am reusit impreuna sa curatam sectoarele gradinii. Impreuna am taiat lastaris, am greblat frunze moarte, am strans gunoaie si am carat trunchiuri de copaci.

Actiunea trebuia sa se desfasoare in 4 zile, intre orele 8.30 şi 16.30, sub indrumarea personalului Gradinii Botanice si a voluntarilor Team Work, dar din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, curatenia din data de 31 aprilie s-a anulat, continuand duminica, 1 aprilie, desi nici atunci vremea n-a tinut cu noi intrucat pe la pranz a inceput sa ploua, marunt ce-i drept dar destul de enervant. Pe la 12.30, am luat pauza de masa (sponsorul Danone ne-a oferit iaurturi Activia si Actimel, iar sponsorul Tymbark sucuri), ne-am vitaminizat si am baut un ceai cald (ca si-asa se lasase un frig aprig de-mi inghetasera oasele…). Dupa masa, actiunea a continuat.
 
 
La sfarsit, am primit cu totii insigne de gradinari 🙂 , diplome, permis gratuit la Gradina Botanica si am plecat cu totii fericiti ca am mai facut o fapta buna. 🙂
Port cu mandrie insigna mea de gradinar, iar diploma e pusa la loc de cinste. 🙂
Si de abia astept o noua editie a evenimentului!
   
Imagini de la actiune
Intra pe pagina de Facebook Team Work si da un like sau intra pe blog ca sa aflii mai multe despre proiect si alte actiuni: http://blogteamwork.blogspot.com/
Si daca vrei sa participi si tu, o poti face la toamna cand va fi o noua actiune de curatenie – curatenia de toamna.

Mai multe fotografii de la eveniment, pe pagina de facebook Team Workhttps://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150618148517382.381677.162357597381&type=3

3 thoughts on “Curatenia de primavara la Gradina Botanica

  1. Pingback: Vrei sa dai o mana de ajutor la Gradina Copiilor? « Chestiuni Serioase

  2. Pingback: Continuam amenajarea la Gradina Copiilor! Va bagati? « Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

