280 de carti citite si 200 de ore de voluntariat

Acesta este bilantul Campaniei vALLuntar “Mai multe carti, mai multe sanse” despre care am mai scris in alte 2 articole, o campanie prin care editura All si-a propus sa incurajeze lectura si voluntariatul, o campanie frumoasa la care am participat si eu, desi participarea mea a fost modesta :).

Campania a inceput pe 24 ianuarie  si s-a terminat pe 23 martie, perioada in care s-au citit 280 de carti si s-au strans 200 de ore de voluntariat care va fi realizat de o echipă de angajaţi ALL pentru trei centre alese de primii trei bloggeri care au adunat cele mai multe minute de voluntariat.

In perioada campaniei, editura All a pus la dispozitia bloggerilor carti gratuite si la alegere de pe site-ul  lor, http://www.all.ro, iar noi bloggerii am citit si am scris recenzii la cartile citite, pe blogurile noastre personale. Fiecare recenzie a valorat 15 minute de voluntariat iar fiecare comentariu referitor la carte sau la campanie, dat la postul de pe blog, cu recenzia, de catre vizitatori, a insemnat inca 3 minute de lucru.

Voluntariatul va fi realizat de echipa ALL pana pe data de 8 iunie 2012 in centrele recomandate de primii 3 bloggeri.

Lista recenziilor scrise le gasiti aici.

Si pentru ca Loredana Modoran, coordonatoarea campaniei ne-a rugat sa-i trimitem un feedback, as vrea ca inainte de a-mi exprima parerea despre campanie, sa-i multumesc ei si editurii All inca o data si sa-i felicit din nou pentru frumoasa initiativa si pentru cartea primita – P.S Te iubesc, despre care am scris aici: P.S: Te iubesc (recenzie carte)

Spuneam mai sus ca participarea mea a fost modesta… modesta pentru ca nu am citit decat o carte, din cauza faptului ca am descoperit destul de tarziu campania si m-am trezit si tarziu sa particip. Inafara de asta, am primit destul de tarziu cartea (aproape 2 saptamani a durat…), poate ca asta ar fi singurul “repros”, desi repros e mult spus…

Imi pare rau ca nu am contribuit cu mai multe recenzii, dar ma bucur ca am posibilitatea de a ma inscrie la actiunile de voluntariat, ce urmeaza a fi intreprinse in urma campaniei. Sunt curioasa unde vor avea loc si ce vom face si sunt nerabdatoare sa particip ca si voluntar!

One thought on “280 de carti citite si 200 de ore de voluntariat

  1. Pingback: Campania vALLuntar, editia a II-a: Bloggerii citesc si planteaza copaci cu sprijinul ROMSILVA | Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

