Un biet suflet

Ganduri din trecut. Franturi dintr-o constiinta incarcata

Au trecut cateva luni de atunci dar inca ma mai gandesc la el… Imaginea lui inca mi-e vie in memorie…si ce imagine…ma tortureaza! M-am simtit o ticaloasa atunci si inca ma simt…nu ma pot ierta. As fi putut face ceva pentru el, dar n-am facut, poate l-as fi salvat, dar nu am facut-o…n-am facut nimic…si asta ma macina…

Sa nu faceti ca mine….daca puteti sa salvati o fiinta fie ea cat de mica si neinsemnata (pentru unii), faceti-o! Nu conteaza ca-i o vrabie, ca-i o pisica, un catel, un om…

As fi putut salva un suflet nevinovat, dar n-am facut-o…De ce? Ce m-a oprit? Neputinta? Ignoranta? Nepasarea? Indiferenta..? Sau cate putin din toate?? De ignoranta, indiferenta clar nu a fost vorba pentru ca m-a durut sa-l vad in starea in care era, m-a afectat si atunci si mult timp dupa aceea…am plans mult, dar la ce folos sa plang daca nu l-am ajutat cu nimic, daca nici macar n-am incercat? Dar ce importanta prezinta un biet catel…intr-o lume cu strazi pline de maidanezi?

La ce folos sa ma lamentez acum pe blog??

M-am hotarat sa scriu acum pentru ca am vazut de curand un caz de o cruzime rara care mi-a sfasiat inima pur si simplu….un catelus cu gatul taiat…Niste fete l-au luat si l-au dus la o clinica dar n-a supravietuit decat cateva ore… 😦  Cat de nemernic sa fii sa faci asa ceva?! Atata rautate, atata cruzime, cat cinism!

Catelul a carui imagine inca ma mai tulbura, l-am gasit in mijlocul strazii intr-un orasel micut langa mare. Tremura, era speriat, cu ochii parca in lacrimi, cu spume la gura, vomitase si nu mai avea putere sa faca nimic, parca era resemnat. Cel mai probabil fusese otravit… M-am oprit in dreptul lui si ma gandeam ce sa fac…

Hai sa mergem Andreea ca nu putem sa-l ajutam, poate e bolnav si nici n-avem unde sa-l ducem aici in oras, la ora asta!” mi-a zis persoana care era cu mine.

Am inceput sa plang si am plecat lasandu-l acolo ca pe un gunoi… Eu m-am dus intr-un loc calduros, el a ramas acolo-n frig, in strada. Nici macar nu l-am luat din strada, sa-l las undeva pe trotuar sa nu dea vreo masina peste el, nici macar atat…

Si aveam unde sa-l duc. Trecusem pe langa un petshop si cu siguranta era si vreun cabinet veterinar prin zona. Sau puteam s-aduc un doctor sa-i faca o injectie, sa nu se mai chinuie macar…Puteam face mai multe, dar am ales sa fac NIMIC. Acum as vrea sa dau timpul inapoi si sa-l ajut… Prea tarziu…catelul nu mai e…iar eu ma simt complice la o crima!

…Si apropo de catelul cu gatul taiat…am aflat povestea lui aici: http://www.facebook.com/NewlifeforanimalsRomania

NewlifeforanimalsRomania inseamna 2 fete care iubesc animalele foarte mult si care le ajuta pe cat pot ele de mult. Daca vreti sa le ajutati, de fapt daca vreti sa ajutati animalele, printr-o donatie, sa le adoptati sau sa le adoptati la distanta, intrati pe pagina lor de facebook.

Ma gandesc serios la o adoptie la distanta dar intre timp l-am adoptat pe Albu. 🙂

Cred totusi ca e prea mult spus adoptie, pentru ca-i ofer doar mancare, apa si o mangaiere. Albu nu cere prea multe, aproape ca nici nu-l intereseaza mancarea, el vrea o mangaiere si pe cineva caruia sa-i pese de el. E un catel fricos si se sperie si de umbra lui 🙂 . Albu e timid si foarte rusinos; ii place sa ma mangaie cu laba sau cu nasul 🙂 , e foarte comic, si ii mai place sa ma priveasca 🙂 …. sta si se uita la mine muuuuult si bine. 🙂

Albu e prietenul meu!

Pentru adoptii la distanta intrati aici:

http://www.cutu-cutu.ro/adoptii_la_distanta

sau aici: http://www.4animals.ro/distanta.html

P.S: Daca fiecare iubitor de animale ar dona 5 lei/luna unui ONG pentru protectia animalelor (oricare ar fi el) aproape jumatate din problemele animalelor parasite s-ar solutiona favorabil. 

Lasa un comentariu

