Sisteme de Copiat in zilele noastre :)

Pe vremea mea, maica (deja ma simt o baba…),  “erau la moda” fitzuicile pentru copiat; mai copiam unul de la altul cand se putea, ne suflam la ureche sau deschideam cartile in banca 🙂 , la fel, cand se putea… Tarziu, cand eram eu in faculta a aparut handsfree-ul, dar eu nu l-am folosit niciodata. Ce-i drept nici n-am prea copiat eu la viata mea… nu c-as vrea sa ma laud :)) .

Astazi lucrurile stau altfel…ne-am modernizat 🙂 , tehnologia a evoluat si au aparut tot felul de Sisteme de Copiat discrete si ideale pentru copiat: metode de copiat, handsfree pt copiat, telefon pt. copiat, microcasti, nanocasti, casti de copiat.

Am vazut astfel de sisteme pe site-ul www.copiat.ro si mi-au atras atentia cateva printre care acest Ceas cu text reader documente PDF/WORD:

E genial! 🙂

SPECIFICATII:
– memorie interna de 2 Gb
– ecran OLED de 1.5 inch, 260.000 de culori, cu imagine de inalta rezolutie 128X128 pixeli;
– afisare ora si data intr-un stil deosebit;
– suporta formatele MP3, WMA, si MP4(SMV);


Am mai vazut niste ochelari wireless cu microcasca pentru copiat:


Setul Mc-200 – OCHELARI Bluetooth fara dioptrii, desigur, este un sistem  cu ajutorul caruia puteti comunica discret impreuna cu Microcasca MC-200.  Conexiune wireless cu MicroCasca/NanoCasca.

Microcamera ascunsa in pix

Microcamera wireless mascata in pix, cu autonomie de pana la 150 de minute si functionare pe 2 canale.

Handsfree Cu Bluetooth Si Nanocasca mc 100

Sistemul handsfree cu bluetooth si nanocasca mc 100 este un sistem ideal pentru comunicare discreta cu o foarte buna claritate a sunetului. Autonomia setului dupa fiecare incarcare este de 5 ore de functionare continuua .

Acest sistem de copiat este si pentru vanzare si pentru inchiriere! 🙂 Aviz amatorilor…

 In plus  GARANTIE,SERVICE SI ASISTENTA PERMANENTA pentru ca sa depasiti orice incercare!
Ce pot sa va mai zic decat…Spor la copiat! Si…Atentie! 🙂
Mai multe detalii pe www.copiat.ro
Si ca sa nu fiu acuzata ca invat copiii la prostii, fac o mica precizare:
Acest articol este interzis minorilor! Acesta poate fi citit numai impreuna sau cu acordul parintilor!
🙂
Lasa un comentariu

