Finala BLOGWARS

BLOGWARS se apropie de final…dupa ce timp de 11 saptamani a fost campul de lupta al bloggerilor din Romania.

Care a fost mecanismul de desfasurare al competitiei?

In prima faza, autorii de bloguri s-au inrolat in cadrul competitiei, organizatorii BLOGWARS au validat inscrierile si apoi au anuntat inceperea primei batalii. Au fost  selectati 10 finalisti, iar o parte din participanti au format comunitatea juratilor BLOGWARS, pastrandu-si in continuare sansele de a castiga premii.

Timp de 10 saptamani/runde, bloggerii finalisti s-au luptat prin cate un articol scris saptamanal pe tema anuntata. Cu ocazia fiecarei runde, juratii BLOGWARS au evaluat articolele din competitie si cu fiecare saptamana, cate un finalist a parasit campul de lupta, cei ramasi primind fiecare cate o  binemeritata solda de lupta. De asemenea si juratii au primit cate o solda similara daca au nimerit clasamentul finalul.

In aceasta batalie am fost jurat si am citit de-a lungul celor 10 saptamani de lupta foarte multe articole bune si inspirate. Cel mai mult mi-a placut soacra.eu, care de altfel este si finalist impreuna cu blog.alter-ego.ro.

Si iata ca am ajuns la ultima saptamana de concurs. Tema a fost Cum ar arata laptopul peste 10 ani? Iar articolele concurentilor sunt urmatoarele:

http://www.soacra.eu/un-ignorant-din-viitor/

http://blog.alter-ego.ro/advertorial/paper-book-cameleon/#more-4279

De data aceasta, ca jurat, trebuie sa-mi si argumentez votul intr-un articol pe blog.

Il aleg castigator pe soacra.eu pentru originalitate, pentru faptul ca a punctat bine tema probei si nu s-a pierdut in detalii plictisitoare, pentru faptul ca articolul este placut si usor de citit si nu e lung… Ma enerveaza articolele lungi si nu am rabdare sa le citesc.

Trebuie sa recunosc ca am mai tinut cont si de celelalte articole ale celor 2 finalisti, de impresia pe care mi-au lasat-o ele si am facut o comparatie… Asa cum mi s-a cerut am notat subiectiv dar corect! Soacra The Winner! 🙂

3 thoughts on “Finala BLOGWARS

  1. Ba da, l-am citit pana la capat. In general, articolele tale au fost foarte bune si foarte frumoase insa unele dintre ele au fost prea lungi… (e doar o parere).
    Bafta!

  2. Pingback: Câștigătorul BLOGWARS 2011 || blogwars

Lasa un comentariu

