Gala SuperBlog 2011

SuperBlog 2011 a luat sfarsit pe 1 decembrie! Aflat la  a 4-a editie, super maratonul de blogging a fost gazduit de www.pcnews.ro in perioada 1 octombrie – 1 decembrie.

Pentru mine a fost prima data cand am participat la aceasta competitie si a fost o experienta extrem de placuta si antrenanta in acelasi timp, desi au fost si momente dificile… Asa cum am mai spus, a fost greu…au fost momente cand imi lipsea inspiratia, cand nu-mi gaseam cuvintele si de multe ori lipsa de timp ma tragea in jos… A fost o provocare si sunt bucuroasa ca am reusit sa finalizez acest mega concurs!  🙂
Sambata, 10 decembrie 2011, a avut loc Gala de premiere a finalistilor SuperBlog 2011, la hotelul NH Bucharest din Bucuresti. NH Bucharest, pe langa faptul ca a fost o gazda de exceptie, a oferit finalistilor SuperBlog din alte orase ale tarii, cazare gratuita pentru noaptea dintre 10 si 11 decembrie 2011.

   

   

   

Festivitatea de premiere transmisa live de RadioLynx.ro (care de altfel a fost si partener media al competitiei), a fost una plina de emotii, bucurii, surprize si multe multe premii. 🙂 Nu au fost prezent toti finalistii, doar o parte din ei, la fel si o parte din partenerii media si o parte din sponsori: Asus, Edimax, Borealy, real, Zon@ IT, Manuel Cheta (obisnuit.eu) si bineinteles gazda NH Bucharest. (sper ca nu am uitat pe cineva…)

In prima parte a festivitatii, a avut loc prezentarea bloggerilor; fiecare blogger prezent la eveniment s-a prezentat si a spus cateva cuvinte despre el, astfel ca am putut cunoaste si oamenii din spatele blogurilor cu care am concurat vreme de 2 luni. 🙂

   

   

   

   

   

Si de ce mi-a fost frica, n-am scapat…adica de un discurs… sau, ma rog, ce-o fi fost el… nici nu mai tin minte ce am spus, de emotii… Nu sunt tocmai persoana potrivita sa tina un discurs, intotdeauna m-am exprimat mai bine in scris decat verbal… Apropo, stiati ca cea mai mare frica a oamenilor este frica de a vorbi in public si nu frica de moarte?? 🙂 Ei, la mine se confirma…

   

Sponsorii si partenerii au luat cuvantul…

    

    

Printre surprizele Galei SuperBlog 2011 pentru echipa SwissPlan Biz (organizatorul concursului) au fost: buchetul de flori creat de Magia-Florilor.ro si oferit Claudiei Patrascu (care a fost si prezentatoarea galei) in numele tuturor celor implicati in SuperBlog (bloggeri, sponsori, parteneri media) si tortul pe care l-a daruit NH Hoteles pentru implinirea primilor 5 ani de activitate SwissPlan.biz.

    

A urmat apoi o pauza, timp in care am ciocnit un pahar de sampanie si am servit o felie de tort. Tortul a fost super mega extra delicios si desi am tot rontatit pe parcursul galei, nu am putut sa-i rezist si l-am devorat… (de-a lungul celor cateva ore petrecute la gala, am avut la discretie prajituri, fursecuri, sucuri, apa, cafea, ceai etc)

In partea a doua a galei, a avut loc premierea.

Printre finalisti am fost si eu…Inafara de voucherul in dolari pentru produse Asus, am mai primit niste promotionale ASUS, un rucsac American Tourister si o diploma de finalist (diploma imi place cel mai mult 🙂 )

Real Hypermarket a oferit rucsacuri American Tourister tuturor celor prezenti la gala, dar si celor 21 de finalisti care s-au clasat sub locul 50 si nu au primit vouchere.

N-am zis nimic de marele castigator…acesta este Robin Molnar, cu al sau blog www.robintel.ro. Felicitari! Robin este un norocos, o sa va zic imediat de ce…

O alta surpriza a galei a fost faptul ca ASUS  decis sa mai acorde un premiu, prin tragere la sorti, un netbook, la tragerea la sorti participand toti finalistii competitiei. Ghiciti cine a fost castigatorul! Robin 🙂 . Dar pentru ca mai avea un netbook, a hotarat sa-l comercializeze, iar banii obtinuti prin vanzarea lui urmeaza sa-i doneze (nu am retinut unde). Foarte frumos din partea lui! Bravo!

Pe locul 2 s-a clasat blogul lagrimme.blogspot.com (nu a fost prezent la gala).

Iar locul 3 a fost castigat de Silvia Iordache care are un blog absolut superb (blog de fotografie acvatica si calatorii): http://silvia-iordache.blogspot.com/ . Daca vreti sa vizionati niste fotografii senzationale (facute chiar de ea, in calatoriile ei) intrati pe blogul ei!

Alte poze de la gala

    

In total au fost 72 finalisti. Iar pe langa premiile in vouchere si cele surpriza de la gala, au mai fost si alte premii speciale oferite de sponsori la diverse probe.

Pentru ca pozele mele nu sunt tocmai reusite, va invit sa vizionati cateva fotografii pe care le-am preluat de pe  www.swissplan.biz (sper sa nu fie cu suparare) .

   

   

   

   

Festivitatea s-a incheiat in jurul orei 18.00 (parca), iar spre seara a avut loc o petrecere in Spice Club, party SuperBlog 🙂 .

Vezi mai multe fotografii de la gala, aici: http://www.swissplan.biz/blog/gala-superblog-2011/

Multumiri organizatorilor, sponsorilor si partenerilor media!

Organizatori SuperBlog 2011: PCNewsSwissPlan.bizRACK 

Sponsorii SuperBlog 2011: ASUSToyotareal,- HypermarketAutonomOktal.ro,BorealyEdimaxAMDAventuria.ro

Parteneri SuperBlog 2011: TVR – Zon@ ITRadioLynxConnectPhoto Magazine121.roMediaLOOK,PRwaveNH HotelsMoneyWatch.roObisnuit.euLexaVerzes.ro

2 thoughts on “Gala SuperBlog 2011

Lasa un comentariu

