Gutui coapte cu orez cu lapte

Un desert aromat extrem de simplu si rapid!

Pentru asta am copt 3 gutui si mi-au mai trebuit putin zahar si un plic de zahar vanilat.

Am spalat gutuile, le-am scos cotoarele, le-am taiat pe jumatate si le-am pus intr-o tava la cuptor. In scobitura care a ramas dupa ce le-am curatat, am presarat zahar zi zahar vanilat. Le-am tinut la cuptor 40 de minute, dupa care le-am scos si le-am servit cu orez cu lapte.

Deasupra, peste gutui si peste orez am presarat scortisoara.

2 thoughts on “Gutui coapte cu orez cu lapte

Lasa un comentariu

