Ultima proba din SUPERBLOG 2011

Competitia de blogging SuperBlog 2011 aflata la  a 4-a editie este pe ultima suta de metri, urmand sa se incheie pe 1 decembrie orele 00.00. Gazduit de www.pcnews.ro in perioada 1 octombrie – 1 decembrie, SuperBlog 2011 a avut ca sponsori companii de mare calibru care vor recompensa in perioada imediat urmatoare, creativitatea bloggerilor participanti cu premii in valoare totala de peste 13.000 $.

Sponsorii SuperBlog 2011: ASUS, Toyota, real,- Hypermarket, Autonom, Oktal.ro, Borealy, Edimax, AMD, Aventuria.ro

Parteneri: TVR – Zon@ IT, RadioLynx, Connect, Photo Magazine, 121.ro, MediaLOOK, PRwave, NH Hotels, MoneyWatch.ro, Obisnuit.eu, LexaVerzes.ro

Organizatori: PCNews, SwissPlan.biz, RACK 

Cu acest articol particip la ULTIMA PROBA (proba nr. 33) din SuperBlog 2011.

Nume proba: Organizatori

In articol trebuie sa mentionez:

1. Ce as schimba in regulamentul Superblog
2. Ce as pastra in regulamentul Superblog

E prima data cand particip la SuperBlog si desi mi-a placut foarte mult maratonul de blogging, trebuie sa recunosc ca sunt fericita ca se incheie… 🙂 si sunt bucuroasa ca am reusit sa finalizez acest mega concurs. Cu chiu, cu vai, dar am reusit…

Pentru mine a fost o provocare… mi-am demonstrat mie ca pot scrie articole la cerere si zic eu ca m-am descurcat binisor… A fost greu, recunosc… la unele probe, la prima vedere, chiar aveam impresia ca n-o sa pot scrie nimic, pur si simplu nu stiam ce sa scriu, n-aveam cunostintele necesare sau n-aveam inspiratie… La un moment dat chiar am vrut sa renunt, pentru ca probele veneau intr-un ritm alert, nici nu terminam bine de scris la una, ca aparea alta sau mai multe…am fost de vreo cateva ori in urma cu temele incat aveam impresia ca n-o sa mai recuperez in veci. La serviciu se intampla sa mai stau peste program, in plus mai eram implicata si intr-un proiect de voluntariat care-mi manca timp si uite asa… Nu mai zic ca pe blog aproape ca n-am mai scris nimic altceva decat temele pentru concurs 🙂 ; rar am mai presarat cate un articol…

Ce mi-as dori sa se schimbe la SuperBlog??

In primul rand, as vrea ca la urmatoarea editie sa fie mai putine probe… 🙂 Au fost 33 de probe…multeeeeeeeeee; eu as propune maxim 25 🙂 . Dupa cum spuneam mi-a fost greu sa tin pasul cu numeroasele probe… Au fost zile  in care am stat si pana la 2-3 noaptea sa-mi termin temele 🙂 pentru ca ziua pur si simplu n-aveam timp, de vreo cateva ori am uitat mancarea pe foc si am ars-o si o data am uitat hainele spalate si ude in masina de spalat vreo 2 zile de a trebuit sa le spal din nou… 🙂

Referitor la regulament, as schimba Art.26 care spune asa: “Fiecare participant poate inscrie în competitie, spre jurizare, un singur articol pentru fiecare proba. Articolele se vor incadra în limita minima de 300 cuvinte si limita maxima de 600 cuvinte (+/- 10%).”

Cu limita minima sunt de acord, pentru ca nu poti sa scrii 2 propozitii si sa pretinzi ca ai facut un articol. Dar in ceea ce priveste limita maxima as urca la 1000 de cuvinte, 600 de cuvinte (+10%) mi se par destul de putine. Mi s-a intamplat sa depasesc limita si probabil am fost penalizata pentru asta. Si  desi am recitit articolul incercand sa scot fraze din el ca sa nu depasesc limita, n-am putut, mi se parea ca nu e intreg daca-l scurtez…si l-am lasat asa…

As mai vrea sa stiu la fiecare articol in parte de ce am fost depunctata. In dreptul punctajului de la proba cutarica sa apara si depunctarile ca sa stiu data viitoare ce trebuie sa fac sau… sa nu fac, sa stiu unde am gresit.

In rest, regulamentul mi se pare foarte ok, e foarte bine realizat si n-as schimba nimic altceva.

Si cu asta “mi-am incheiat socotelile” cu SuperBlog 🙂 … Acum astept punctajul final si Gala de premiere SuperBlog 2011 care va avea loc in Bucuresti, sambata, 10 decembrie, de la ora 14.00, la Hotel NH Bucharest. 

Lasa un comentariu

