Wake Up To A Better World

Timisoara este un oras frumos si de fiecare data cand revin acolo ma simt foarte bine. De vina pentru aceasta stare de bine este incarcatura istorica a orasului, arhitectura si constructiile impunatoare, dar si atitudinea locuitorilor; imi place accentul lor, imi place ca sunt amabili si zambitori tot timpul, imi place cum spun “ciao” 🙂 .  Imi plac parcurile ca-s frumoase si ingrijite, imi plac porumbeii timisoreni 🙂 , fantanile arteziene si monumentele artistice.

  

Cel mai mult imi place Timisoara toamna si de curand, am fost bucuroasa sa aflu ca am castigat un voucher de calatorie in acest oras minunat. Bucuria mea a fost si mai mare cand mi s-a comunicat ca voi fi cazata intr-unul din hotelurile lantului international NH Hoteles. Imediat am intrat pe site-ul lor www.nh-hotels.com ca sa aflu mai multe detalii, ca sa stiu la ce sa ma astept cand voi ajunge acolo. Pentru ca sunt o ecologista convinsa, am fost placut impresionata de preocuparea NH Hoteles pentru mediul inconjurator, de altfel mesajul  “Wake up to a better world” este foarte sugestiv si spune totul in putine cuvinte… Am gasit pe website un “calculator al emisiilor de dioxid de carbon” si am putut sa vad care va fi impactul sejurului meu asupra mediului inconjurator…dragut. 🙂

Navigand pe site, am mai descoperit si alte lucruri dragute despre NH Hoteles; am aflat ca a inceput instalarea de puncte de reincarcare rapida pentru masinile electrice, urmand ca acestea sa fie oferite gratuit oaspetilor sai. Lantul hotelier a devenit astfel un model de urmat pentru hotelurile din intreaga lume, in ceea ce priveste atentia si grija pentru mediul inconjurator. De asemenea, impreuna cu Comisia Europeana a dezvoltat parteneriate strategice in programele “GreenLight” si “GreenBuilding”.

Cand am ajuns la Timisoara, primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma cazez la hotel. Vazusem cateva poze pe net, dar altfel a fost sa-l vad pe viu…m-a surprins eleganta atat la interior cat si la exterior, dupa cum veti vedea in fotografii…

M-am simtit cu adevarat importanta cand am pasit in interiorul acestuia si asta gratie amabilitatii si ospitalitatii angajatilor, tot timpul zambitori si cu o atentie deosebita asupra detaliilor. In NH Timisoara, nu se face economie la zambete, buna dispozitie sau ajutor si sprijin, ci doar la tot ceea ce dauneaza mediului, pentru ca resursele planetei, stim cu totii, sunt limitate….In NH Hoteles nu exista cuvantul “NU”, nu exista “nu pot”, “nu stiu” sau “nu vreau”; toata lumea este relaxata si bine-dispusa, iar mentalitatea de “nu se poate” este inlocuita cu atitudinea “sigur ca pot”. Am simtit atentia si grija angajatilor fata de mine, nu numai prin cuvinte, dar si prin gesturi, mimica fetei, atitudine si energia pozitiva pe care o transmit si de care nu fac economie…

Aceasta a fost camera mea…moderna, curata, eleganta, neincarcata cu lucruri inutile, exact pe gustul meu…totul dadea impresia de nou…totul stralucea….

  

Am avut la discretie cosmetice  “Agua de la Tierra” (cu ambalaje oxo-biodegradabilecare mi-au fost oferite gratuit.

Si m-am rasfatat, oferindu-mi cateva momente de relaxare la sauna, la spa, sau la restaurantul hotelului…

     

Aceasta este sala de “ecomeetings” 🙂 .

  N-am avut de a face cu ea, ca n-a fost cazul, doar am vazut-o, dar am aflat ca NH Hoteles a adus acest concept de “ecomeetings”, avand grija de mediul inconjurator la fiecare eveniment social sau de afaceri gazduit in cadrul hotelului si propunand partenerilor o abordare responsabila privind protejarea planetei: prin reducerea consumului de apa, folosirea eficienta a energiei si a apei, utilizarea de surse de iluminat ecologice, reducerea emisiilor de CO2 si utilizarea de materiale biodegradabile.

NH Hoteles sunt de admirat pentru frumoasele lor initiative ecologice si primesc felicitarile mele. Iar sejurul petrecut in hotelul NH de la Timisoara a fost absolut superb!

Info

Pe segmentul business, NH Hoteles este al treilea lant din Europa si detine 400 de hoteluri (59.847 de camere) situate in 25 de tari din Europa, America si Africa, plus alte 24 de noi proiecte hoteliere in derulare care vor asigura un numar de 3000 de camere. Lantul hotelier se distinge prin eleganta, bun gust si gradul ridicat de confort asigurat oaspetilor, precum si prin tehnologia de ultima generatie si standardele inalte de calitate ale serviciilor si facilitatilor oferite.

Intra pe http://www.nh-hotels.com ca sa te convingi si vizioneaza si acest filmulet: http://www.youtube.com/watch?v=NefWt4etGwc&feature=player_embedded

Articol scris pentru SUPERBLOG 2011

Lasa un comentariu

