Experimentul nr.2 de tip Raw-Food

Ma laudasem eu acum ceva timp ca o sa prepar mai des “mancaruri fara foc” si vorbeam atunci de noul “trend in alimentatie”, de conceptul de “raw-food”, care incepe sa castige tot mai multi adepti. Raw food = hrana vie; nu presupune o preparare termica, nu contine carne, lactate, oua. Dureaza mult mai putin sa prepari ceva raw decat mancarurile obisnuite si nu-ti trebuie nu stiu ce buget, cam tot atatia bani cheltuiesti. In plus e foarte foarte sanatos!

Deci, cum spuneam, doar m-am laudat ca fac… fapte mai putin…

Acum cateva zile, am zis sa mai experimentez ceva si ce altceva sa prepar decat… un dulce 🙂 .

Si am facut o tarta de nuci cu mac.

Pentru crusta, mi-au trebuit asa:

– o cana de nuci;

– 1/2 cana de fulgi de cocos;

– 3 linguri de miere;

– o sticluta mica de esenta de vanilie;

Pentru crema: o lingura de miere si o lingura de mac.

Topping de ciocolata: 2 lingurite de miere, 2 lingurite de cacao si zeama de lamaie dupa gust.

Nucile le-am macinat, apoi le-am amestecat cu fulgii de cocos, cu mierea si esenta de vanilie si am framantat bine.

      

I-am dat crustei o forma si m-am apucat de crema.

Am amestecat mierea cu macul si apoi am turnat crema peste crusta.

   

Arata ca o coliva. 🙂

Am facut si toppingul din miere, cacao si zeama de lamaie.

Pe final, am ornat tarta cu topping si cu fulgi de cocos.

  

Cred ca nici o jumatate de ora nu mi-a trebuit ca s-o prepar. Simplu si rapid!

Insa nu a fost chiar pe gustul meu…a iesit prea dulce, iar dac-as mai face-o odata, as inlocui mierea cu altceva, nu stiu cu ce, dar gasesc eu.

Vezi si celalalt experiment: Raw food sau mancarea fara foc si un experiment: o tarta cu ciocolata

3 thoughts on “Experimentul nr.2 de tip Raw-Food

  1. chiar arata ca o coliva…apropo de raw food…chiar nu inteleg cum pot unii sa renunte la adevaratele placeri ale vietii?!!!! Cred ca sunt asa de fatada si cum scapa de ochii lumii baga o friptura….-)))))chiar e peste puterea mea de intelege acest stil de a manca;-)

    • tocmai pentru ca si eu sunt o gurmanda si o pofticioasa, nici eu nu m-as putea abtine de la aceste “placeri vietii”, dar altfel, n-am nimic impotriva acestui stil, e o apropiere de natura si sunt oameni care reusesc sa adopte 100% acest stil naturist!

  2. Pingback: Mierea si beneficiile ei « Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

