Cele mai mici preturi din cartier!

Obisnuiesc sa-mi fac cumparaturile cat mai aproape de casa, de lene, din comoditate, din lipsa de timp…pentru ca e un timp pierdut (si timpul este pretios!) sa mergi kilometrii intregi in Bucuresti, la un hypermarket si de obicei acesta se afla undeva la marginea orasului. Poate doar atunci cand planuiesc sa fac cumparaturi mai serioase…Dar recunosc, se simte diferenta in portofel si gama de produse este cu mult mai bogata si mai diversificata…asta e…daca nu am bafta sa locuiesc in apropierea un magazin de acest gen. (Am mai dezbatut zilele astea subiectul acesta si in speranta ca nu v-am plictisit, dati-mi voie sa-mi continui dezbaterea 🙂 )

Cand vine vorba de cumparaturi in hypermarket, prefer de departe Carrefour, pentru ca are cele mai mici preturi, desi nu-mi place aspectul asta, al distantei…

In prezent sunt 6 locatii Carrefour in Bucuresti, cel mai nou este  Carrefour Vitantis, deschis din 1 iulie, in soseaua Vitan-Barzesti nr. 7A. Acesta este cel de-al 6-lea hipermarket Carrefour din Bucuresti si cel de-al 15-lea hipermarket din Romania.

Cele mai mici preturi din cartier sunt la Carrefour Vitantis!

Dar, asa cum ne-am obisnuit, la Carrefour gasim nu numai cele mai mici preturi, ci si varietate, calitate, inovatie; peste 33.000 de articole de calitate si un raport calitate-pret foarte bun! Aceleasi game de produse prezente in celelalte locatii, le gasim si aici, numai ca, accentul este pus pe produsele alimentare; de altfel, magazinul este si mai micut decat celelalte, dar asta nu inseamna ca nu  este bogat in oferte. Gasim in hypermarket si un catalog special Carrefour Vitantis, cu 26 de produse aflate la reducere.

De asemenea,  clientii care vin si isi fac cumparaturile la Vitantis pot juca la roata norocului si sunt rasplatiti cu premii fabuloase de 500.000 de euro. Fiecare bon de cumparaturi poate fi norocos, iar pana acum peste 7000 de clienti au castigat la Roata Castigurilor! Campania  se desfasoara pana pe 26.12.2011. Vezi aici mai multe detalii si citeste regulamentul oficial al campaniei: http://www.vitantis.ro/noutate/3.html .

2 thoughts on “Cele mai mici preturi din cartier!

  1. mama ce de argumente:) m-ai convins, poate trec si eu pe acolo intr-un week-end cand am timp si chef de cumparaturi:)

  2. Pingback: Blogal Initiative » Castigatorii campaniei pentru Carrefour Vitantis

Lasa un comentariu

