As da un Refresh…

…sau mai multe, caci as schimba muuuulte lucruri in viata mea urbana. Imi place Bucurestiul, e unul dintre orasele mele preferate din Romania; imi place asa zgomotos cum e, prafuit si aglomerat…e un oras frumos si plin de istorie, dar ar putea fi si mai frumos…Daca printr-o minune as putea sa schimb ceva, atunci…as incepe cu…nici nu stiu cu ce sa incep, sunt o gramada de chestii pe care mi le-as dori altfel…

Pentru inceput, dati-mi voie sa dau mai multe refresh-uri, unul singur nu-mi ajunge…

Si…as incepe schimbarea cu o curatenie temeinica, ca sa creez un mediu propice de convietuire cu restul populatiei bucurestene. Apoi as rezolva cumva problema  animalelor fara stapan; as avea grija ca acestea sa nu mai sufere si nici un nemernic sa nu-si mai bata joc sau sa chinuie aceste suflete.

 

As continua cu oamenii…in orasul meu n-ar mai exista nesimtire si violenta; nesimtirea nu e cool, iar violenta n-aduce nimic bun…toti oamenii ar fi fericiti, cu zambetul pe buze si am trai in buna pace 🙂 ….Stiu…o sa ziceti ca sunt o idealista, dar nu e ceva imposibil 🙂 …

Casa Poporului as picta-o intr-o mie de culori si as transforma-o intr-o “casa a poporului”, pe bune; ar fi cel mai mare centru cultural din tara si, de ce nu, din Europa :). Si blocurile gri si urate, le-as picta in culori cat mai vii si mai frumoase. De-a lungul Dambovitei, de-o parte si de alta, ar fi numai terase si locuri de promenada, iar pe Lacul Morii, marea mea din Bucuresti, as face un superb centru de agrement si recreere. Apropo, daca vreti sa vedeti cel mai tare apus de soare in Bucuresti, Lacul Morii este locul!

As transforma Bucurestiul intr-un oras eco, as interzice cu desavarsire masinile, n-ar mai exista poluare si ne-am deplasa cu totii numai cu bicicletele 🙂 .

Ce viata ar fi!!!

Tu ce-ai schimba, dac-ai putea, in viata ta urbana? La ce ai da refresh? Sau cui? 🙂 Sau poate ai vrea sa creezi lucruri noi?

Intra pe https://apps.facebook.com/pepsi-romania, inscrie-ti ideea si apoi povesteste-o prietenilor cat poti tu de frumos si de convingator. Poti descrie ideea printr-un desen, printr-o fotografie, printr-un videoclip, o poti canta sau mima, nu conteaza… nu trebuie sa ai talent la pictura sau la cantat, cel mai important e sa-ti faci ideea cunoscuta si sa-i convingi pe ceilalti sa te voteze. Afla mai multe despre Proiectul Refresh, accesand pagina de facebook de mai sus sau intra pe www.pepsi.ro. Cea mai buna idee va fi premiata cu 20.000 de euro!

Lasa un comentariu

