Ce-am mai citit in ultima vreme…

Din ciclul Carti Recomandate sau “ce-am mai citit in ultimul timp”… si mi-a placut in mod special, vin cu doua propuneri pentru voi, asta in cazul in care n-ati apucat sa le cititi deja..si atunci ar fi cazul sa faceti acest lucru…este vorba de “Targul cu moartea” (Josh Bazzell) si “Mananca, roaga-te, iubeste” (Elizabeth Gilbert).

Targul cu moartea ( de Josh Bazell) este un thriller exceptional, antrenant si amuzant chiar, pe alocuri; mie mi-a placut la maxim, mai ales ca sunt fana thrillere.

Protagonistul  Peter Brown este medic  la un spital de urgenta din Manhattan,  are cazuri foarte grave, colegi incompetenti, face garzi de noapte, dar are si un trecut pe care ar prefera sa nu-l cunoasca nimeni. La una din vizitele sale in spital, la pacienti, este recunoscut de catre pacientul sau Eddy Squillante, suferind de cancer la stomac si se pare ca acesta este ultimul om pe care ar vrea sa il vada, caci astfel ar putea iesi la iveala trecutul sau de asasin platit al Mafiei… Mai multe nu va zic… 🙂 , va mai spun doar ca aceasta carte va fi ecranizata cu Leonardo DiCaprio, in rol principal..superrr!!

Cealalta carte pe care o recomand…in sfarsit am reusit si eu s-o citesc…si de curand am vazut si filmul pe HBO si pot spune ca mi-au placut amandoua…cartea superba, filmul extrem de bine realizat, cu Julia Roberts in rolul principal (i s-a potrivit de minune rolul).

In carte este vorba despre o femeie (autoarea) care cauta lucrurile cu adevarat importante in Italia, India si Indonezia…O carte care pur si simplu te face sa iti doresti sa traiesti mai bine, mai frumos, sa-ti asculti sufletul, intuitia, sa te bucuri de ceea ce esti si ce ai, o carte frumoasa din care ai ce invata…eu am avut de invatat si chiar am pus in practica cateva idei desprinse din experienta autoarei.

La 30 de ani, Elizabeth Gilbert are tot ce-si poate dori o femeie ambitioasa si totusi este nefericita; se hotaraste sa divorteze si chiar este dispusa sa-i lase fostului sot toata averea doar sa-i acorde divortul (acesta nu doreste nici in ruptul capului); sufera de o depresie, urmeaza apoi o relatie catastrofala cu un barbat.  Liz abandoneaza totul si pleaca in lume singura. In Italia, gusta la dolce vita si deliciile ei culinare, punand pe ea “cele mai fericite 12 kilograme din toata viata”. In India, afla intr-un ashram, prin asceza (trezire la 4 dimineata, meditatie si frecat de podele), ce este cautarea spirituala. Iar in Indonezia, incearca sa-si reconcilieze trupul cu sufletul, sa descopere echilibrul care se cheama fericire  si isi gaseste marea dragoste. Iata cum fericirea se afla uneori la capatul lumii. Calatoresti ca sa ajungi la tine insati,  ca sa te descoperi.

Alte  “must-read books” gasiti aici: Carti Recomandate

 

 

Lasa un comentariu

