Rosii umplute cu icre si peste afumat

De salata de icre nu va mai povestesc cum se face ca sigur stiti, trec direct la subiect 🙂 . Ca sa umpleti 4 rosii, spre exemplu (cum am facut eu), e nevoie de un castronel de icre (200-300 g) si cam un sfert dintr-un peste afumat; eu am luat un macrou mic afumat si am taiat fasii  cam un sfert din el, apoi am amestecat cu icrele.

      

Rosiile le-am taiat in zig-zag si am oprit capacele. Apoi le-am umplut cu salata si am pus si cateva frunze de patrunjel si marar. Le-am mai tinut la rece un pic, apoi.

         

    

    

2 thoughts on “Rosii umplute cu icre si peste afumat

  1. Pingback: Un aliment esential pentru sanatate: Pestele (plus o reteta cu file de peste) « Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

