Salata cu pepene rosu, masline si branza feta

Pepenele rosu, pe langa faptul ca e un deliciu, e si un bun detoxifiant pentru organism; totodata poti face salate gustoase si inedite cu el. Combina-l cu ceapa rosie, masline, branza feta si putina menta si o sa vezi ce o sa iasa…Asa am facut eu…Pentru asta, am avut nevoie de: 300-400 g pepene rosu, 1/2 ceapa rosie, 100 g branza feta, 80 g masline, menta, ulei de masline (2 linguri), o lingura suc de lime.

Am curatat de seminte o felie mai mare de pepene si am taiat-o cuburi. Ceapa am taiat-o feliute subtiri si am lasat-o in sucul de lamaie, ca sa-i mai ia din iuteala, iar branza am taiat-o cubulete mici.

      

Am amestecat pepenele cu branza, cu ceapa si maslinele (am luat fara samburi si  le-am lasat asa intregi), apoi am pus doua linguri de ulei de masline si am amestecat usor.; am presarat la final putina menta. Am lasat 30 de minute la frigider.

O combinatie cel putin interesanta, un gust deosebit de… placut.

Lasa un comentariu

