Salata cu pepene galben, dovlecei si branza topita

O explozie de arome, o salata..fina si cremoasa care-ti rasfata simturile.. 🙂 ..pepenele galben cu aroma lui deosebita, dovlecelul cu gustul lui aparte de proaspat, de vara 🙂 si branza topita, fina si cremoasa…o combinatie delicioasa.

Am luat 2 dovlecei micuti, pepene galben (250 g, insemnand cam un sfert de pepene), 150 g branza topita, un iaurt (100 ml), maioneza (2 linguri), 1/2 lamaie (zeama), ulei de masline (3 linguri), busuioc (proaspat sau uscat), sare, piper.

Dovleceii i-am taiat pe din doua, pe lungime, apoi in bucati pe lat si i-am pus in apa cu sare la fiert, 2-3 minute. Apoi i-am lasat la scurs si sa se raceasca.

Intr-o salatiera am pus branza topita si pepenele galben pe care l-am luat cu lingurita din felie.

      

Am pregatit un dressing din iaurt, maioneza, ulei de masline, zeama de la o jumatate de lamaie, busuioc, sare si piper.

     

In final am pus si dovleceii in salatiera alaturi de pepene si branza topita si am amestecat cu dressingul; am dat la frigider, pentru ca se serveste rece.

       

Lasa un comentariu

