A plouat cu pene…

Ieri seara a plouat cu pene…ingerii au coborat printre noi, dupa ce au aruncat cu pene de sus si… au declansat nebunia… pe jos era un covor frumos de pene, toata lumea radea, era fericita, se juca, arunca cu fulgi, facea poze…Piata Constitutiei devenise Piata Ingerilor…

Show-ul a debutat cu “o explozie de pene”, dupa care ingerii ne-au lasat in suspans; ii vedeam sus, sus de tot, unii in varful unei macarale, altii pe blocurile din jurul Pietii Constitutiei, apoi au inceput sa coboare pe niste sarme, facand acrobatii si imprastiind fulgi albi ca neaua peste noi…

  

 

     

  

 Un inger urias a inceput sa danseze deasupra noastra si sa-i urmareasca pe ceilalti ingerasi. Muzica a fost de-a dreptul angelica!!

 

    

  

Apoi, ingerii au coborat pe pamant, printre noi, muritorii…si peste tot , in aer, pe jos, erau numai pene albe…ingerul urias s-a transformat si el in pene…

       

      

      

De basm…

      

Un covor fin de pene…

Dar oare de unde au avut atatea pene???

    

Show-ul nu s-a incheiat odata ce ingerii au coborat printre noi…ci a continuat mult dupa… ne-am batut cu fulgii, ne-am trantit pe covorul de pene, am dansat…a fost o nebunie totala…greu de descris in cuvinte, numai cine a fost acolo, stie cat de frumos a fost! Si acum mai am pene prin cap 🙂 .

Bataie cu pene 🙂

(Am uitat sa va zic ca se simtea si un usor miros de…gaste…cred… :)) nu sunt sigura…:) )

Unii si-au luat si acasa fulgi, in genti, altii prin buzunare, altii au luat cu sacii 🙂 , fiecare cum a putut 🙂 .

    

Niste tineri pierdusera bateria de la telefon si cautau disperati…au gasit-o in cele din urma…desi parea imposibil 🙂 .

  

    

Am parasit Piata Ingerilor cu zambetul pe buze si cu pene prin tatii cele si m-am indreptat spre Piata Sf. Vineri, unde nu mare mi-a fost mirarea sa gasesc si acolo…ce? … pene, desigur…ma intrebam oare pe unde le-a purtat vantul…Cand am ajuns acasa, inca mai aveam in sandale pene…

Mirificul spectacol cu ingeri a fost precedat de un concert cu Alex Velea, Andreea Banica, Andreea Balan si Connect-R care au cantat si au facut atmosfera pana la orele 20.30, cand a inceput sa ploua cu pene…

          

         

       

  

3 thoughts on “A plouat cu pene…

  1. Pingback: Zilele Bucurestiului – prin Centrul Vechi, la Festival si Gala Folk You « Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

