ONGFest

Anul acesta, ONGFest – Festivalul National al organizatiilor neguvernamentale din Romania se transforma in caravana.

Astfel, in perioada 9 septembrie – 16 octombrie, vor avea loc 10 evenimente, in 10 orase din tara ( in Bucuresti, tocmai s-a terminat, a fost weekend-ul trecut, 9-11 septembrie). Festivalul va mai avea loc in Iasi, Bacau, Miercurea-Ciuc, Sibiu, Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara, Craiova si Constanta, iar principalele teme care vor fi abordate in cadrul festivalului vor fi economia sociala, voluntariatul si spiritul civic. Astfel, caravana devine o platforma unica de comunicare directa la nivel national pentru toate cele trei sectoare (public, de afaceri, nonprofit). In acest mod, este facilitata dezvoltarea parteneriatelor intre ONG-uri, institutii publice si companii si se doreste activarea spiritului civic, determinarea membrilor comunitatilor locale de a se implica in solutionarea problemelor de ordin social. Peste 600 de organizatii neguvernamentale isi expun proiectele in fata publicului larg, potentiali voluntari si beneficiari.

In Bucuresti, ONGFest a avut loc, dupa cum am mai precizat, in weekend-ul 9-11 septembrie, in Parcul Alexandru Ioan Cuza ( fostul IOR). 150 de organizatii neguvernamentale au incantat publicul cu expozitii, demonstratii, momente de teatru, jonglerii cu foc, dansuri, costume traditionale si multe alte surprize.

Sambata seara si duminica dupa-amiaza, am dat si eu o tura pe acolo sa vada si ochiul meu ce se intampla 🙂 . Sambata seara, corturile ONG-urilor au fost inchise, dar am asistat la jonglerii cu foc ( cu incubator107) si un concert live experimental foarte misto…toate acestea s-au petrecut pe scena ONGFest, situata aproape de intrarea in parc, cea de langa statuia lui Alexandru Ioan Cuza.

Duminica, am putut vedea si ONG-urile, am participat la diverse ateliere, workshop-uri, am discutat cu o biblioteca vie 🙂 , am cumparat diverse lucrusoare si in felul acesta am facut si o donatie, am facut poze, am interactionat cu membrii ONG-urilor si alti voluntari…a fost foarte foarte fain; pe scena ONGFest au avut loc spectacole de muzica populara, seara jonglerii cu foc, din nou si concert Alexandra Ungureanu pe final.

 

ONGFest Bucuresti in imagini

 

Afla programul si in celelalte orase ale tarii. Detalii pe: www.ongfest.ro

 

 

Lasa un comentariu

