Ziua Limbii Romane

Azi a fost Ziua Limbii Romane pe ambele maluri ale Prutului. La multi ani, Limba Romana! 🙂

Am sarbatorit ziua limbii noastre cu o serie de concerte, la Coltea, am cantat, am fluturat steagul , am purtat bratari cu tricolorul, am strigat in gura mare: Romaniaaaaaaaa, am cantat imnul, i-am salutat pe romanii din Basarabia si am strans semnaturi pentru ca limba romana sa devina limba oficiala in Moldova.

Sub acelasi generic, s-au derulat caravane ale cartilor, care au fost oferite bibliotecilor scolare si liceale din localitati ale Republicii Moldova.

     

      

     

     

     

Trupe si artisti consacrati au concertat, pro bono, la evenimentul menit sa marcheze Ziua Limbii Romane. Printre invitati: Grigore Lese, IRIS, Maria Raducanu, Alexandrina Hristov, El Negro, Trei Parale, Subcarpati, Nimeni Altu’, Morometzii, Butch & Keri, Bitza, Norzeatic.

      

      

Siiiiiiii mainile sus pentru limba romanaaaaaa….

      

Romania, trezeste-te!

Morometzii  

     

IRIS  

      

      

Seara a fost incheiata de Trupa 13, iar inaintea lor au cantat Iris  .

 

Lasa un comentariu

