Altfel de clatite

M-am intors cu drag la preferatele mele…clatitele. De data aceasta le-am umplut cu branzica si cascaval.

Mi-au trebuit asa:

– pentru clatite: 250 g de faina, 4 oua, 1 lingura rasa de chimen, lapte cat cuprinde, sare, putin ulei;

– pentru umplutura: 300 g branza proaspata, 5 linguri smantana, 160 g de cascaval ( o rotita mica ), 2 catei de usturoi, 1 legaturica de marar, sare si piper dupa gust.

Pentru inceput am pregatit clatitele; am amestecat  faina cu ouale, sare si chimen, am turnat lapte cat a fost nevoie, astfel incat sa rezulte o compozitie asemanatoare smantanii.

        

Am pus tigaia pe foc cu un strop de ulei si am inceput sa le coc.

        

Dupa ce le-am terminat, am facut umplutura asa: am amestecat branza cu smantana, cu usturoiul pisat si mararul tocat marunt, am pus sare si piper si am omogenizat.

      

Pe fiecare clatita in parte am pus din umplutura 1-2 linguri, am ras cascaval pe razatoarea mare, am impaturit si am rulat.

      

 

Se servesc cu smantana deasupra. Sunt foarte fragede si gustoase!

      

Pofta buna!

 

4 thoughts on “Altfel de clatite

Lasa un comentariu

