Roaba de cultura

Duminica seara am facut o plimbare prin Herastrau si am ajuns in zona Pescarus unde se desfasoara proiectul Roaba de cultura; mi-a placut foarte mult ce-am vazut aici!

Toata lumea statea relaxata in niste fotolii mari si verzi sau in hamace sau…pe pajiste…cine n-a prins loc; cei dornici de lectura se serveau cu cate o carte din roaba – roaba de cultura 🙂 ; in program: teatru de improvizatie cu Trupa Freeze . Pe Freeze i-am mai vazut si in alte spectacole si mi-au placut, sunt foarte comici baietii!

     

      

      

La Roaba de cultura i-am mai zarit si pe cei de la Stickerpartout; acestia sunt responsabili de cele mai cool stickere; de la ei am si eu un sticker cool, un melc dragut pe care l-am lipit pe laptop.

        

Roaba de cultura  

        

Despre proiect (pe scurt)

Proiectul “Roaba de cultura“, desfasurat in parteneriat cu Administratia Lacuri, Parcuri si Agrement Bucuresti (ALPAB), ofera in mod gratuit alternative pentru petrecerea timpului liber, prin intoarcerea la valori, cultura si dialog. Pana pe 15 octombrie, in Parcul Herastrau, zona Pescarus ne vom putea bucura  de concerte de muzica clasica, electronica, piese de teatru, vom putea participa la  cursuri de dans, ateliere de pictura si olarit sau alte activitati sportive.  Pasionatii de lectura vor putea inchiria carti, in mod gratuit, pe care le pot citi numai in spatiul amenajat, iar cei care vor dori sa continue lectura a doua zi pot face o rezervare a cartii pentru 24 de ore.

Accesul este liber sapte zile pe saptamana, in intervalul orar 10.00- 22.00, de luni pana joi si 10.00- 02.00, de vineri pana duminica.  Cei care vor sa participe la orele de dans, pictura, olarit sau sport trebuie sa faca in prealabil o rezervare.

Mai multe detalii despre proiect si despre programul ce urmeaza, aici: www.greenrevolution.ro

2 thoughts on “Roaba de cultura

  1. Pingback: Alte chestii misto la Roaba de cultura « Chestiuni Serioase

  2. Pingback: Roaba de cultura a revenit in Herastrau! « Chestiuni Serioase

Lasa un comentariu

