Mere in scutece

Un desert rapid, ieftin si bun, pentru momentele cand vrem ceva dulce si n-avem timp de prajituri sofisticate.

Ca sa pregatim merele in scutece avem nevoie de 2 mere, 1-2 oua, faina (cat cuprinde), scortisoara (o lingurita rasa), 2 pliculete de zahar vanilat, zahar pudra, zeama de lamaie si putin ulei pentru prajit. Sau cate mere doriti, dar in cazul acesta mariti cantitatile proportional.

Curatam merele de coaja si le scoatem cotoarele astfel incat sa nu le stricam forma si le taiem felii rotunde nici prea groase, nici prea subtiri (vezi foto). Pana facem aluatul stropim merele cu putin suc de lamaie, ca sa nu se inchida la culoare. Nu e obligatoriu.

          

Pentru aluat am batut 2 oua cu 2 pliculete de zahar vanilat, am pus faina cat sa se faca un aluat de clatite mai gros si am adaugat si o lingurita rasa de scortisoara.

       

Am pus ulei la incins intr-o tigaie, am tavalit feliile de mere prin aluat si le-am pus la prajit. Dupa ce le-am scos, le-am pus pe un servetel care sa absoarba uleiul; am presarat apoi zahar pudra si scortisoara si…a iesit un deliciu.

          

 

Posted on 8 August 2011, in Advertoriale, Homemade and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Lasa un comentariu

