Food Festival

Duminica, pofticioasa cum sunt,  m-am grabit sa ajung in Tineretului la Food Festival. Stiam ca intrarea este 3 lei si era specificat si la intrare pe un panou, dar nu ne-a bagat nimeni in seama si am intrat gratis. Inauntru, in cort era cam liniste, e adevarat si eu am ajuns cam  spre sfarsitul programului, se desfasura un concurs si el pe terminate, in rest cativa vizitatori si cateva standuri cu diverse: prajiturele, produse de patiserie, mezeluri si alte produse din carne, branzeturi, produse apicole si din plante.

Tema principala a fost pizza & pasta, dar n-am vazut nimic care sa aiba legatura cu tema, inafara de ketchupul Tomi, pentru ca defila o mascota pe acolo, Tomi cel Viteaz. Festivalul a inceput de vineri… vineri si sambata insa, n-am trecut pe acolo…poate a fost mai multa actiune totusi…

Am servit niste fursecuri spritate si o prajiturica, care nu m-a dat pe spate, cremele mi s-au parut fara gust si am baut o bere la terasa, dupa care mi-am luat talpasita, oricum se terminase totul. Si eu care ma dusesem chitita sa vad, sa gust fel si fel de preparate nemaipomenite, nemaivazute, nemaiauzite…

Lasa un comentariu

