Street Delivery 2011

Spre rusinea mea si cu parere de rau recunosc ca anul acesta nu am fost prezenta la Street Delivery decat pe fuga, in ultima zi, din lipsa de timp, dar si din cauza vremii urate (in ultimul timp vremea schimbatoare mi-a cam jucat feste…); am avut chiar o tentativa esuata de a ajunge (ploaia m-a intors din drum) tot in aceeasi  zi….In fine am reusit sa ajung, spre seara, cand incepusera sa-si stranga jucariile (sau le aveau deja stranse din cauza ploii enervante din timpul zilei). Ca in fiecare an atmosfera cool, multa lume colorata,  tipe si tipi cool, muzica cool, hainute, genti, accesorii handmade si tot felul de chestii faine si eco; era si un stand pentru adoptii pisici, cu niste pisoiasi tare dragalasi si neastamparati, alt stand pentru donatii – cumparai o limonada si donai niste banuti pentru o cauza nobila, iar copilasii mici si mari se distrau facand pe mesterii olari sau pictau pe vase de lut.

Street Delivery este un eveniment non-profit si de responsabilizare sociala care are loc o data pe an, timp de 3 zile (vineri-duminica), timp in care strada Pictor Arthur Verona este inchisa pentru masini si se deschide pentru oameni. In toata aceasta perioada au loc tot felul de manifestari culturale,  educative, distractive, ateliere pentru copii, concerte, proiectii de filme si documentare, piese de teatru, expozitii, happening-uri etc. Am inteles ca s-au purtat luuuuungi discutii si tratative cu soferii care trebuiau sa-si mute masinile din strada cu pricina.

Anul acesta am pierdut multe chestii faine, am ratat si bataia cu faina….acum trebuie sa mai astept iar un an pentru ca strada inchisa pentru masini sa prinda viata din nou….

Singurele mele amintiri de la Street Delivery 2011:

Lasa un comentariu

